چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

دوشنبه 19 تیر 1402 ، 51 : 11

کد خبر :

هافبک تیم فوتبال سپاهان:

نورافکن: سپاهان همه فاکتورهای لازم را برای قهرمانی دارد

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم را برای کسب عنوان قهرمانی داریم.

به گزارش سبحان ، امید نورافکن روز دوشنبه در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه اظهار داشت: از چند روز پیش برای اردوی آماده‌سازی فصل جدید، تمرینات خود را در کشور ترکیه آغاز کرده و رویکرد ما آن است که نسبت به پارسال نتایج بهتری کسب کنیم و آماده‌تر و زیباتر بازی کنیم. بازیکنان جدیدی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم اضافه شدند و ضمن خوشامدگویی به این بازیکنان امیدوار هستم که امسال برای سپاهان بهترین خودشان باشند.

هافبک سپاهان درباره اردوی ترکیه نیز توضیح داد: تلاش ما در این اردوها آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود وضعیت سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به اهداف خود و کسب عنوان قهرمانی را داریم.

وی پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه‌ بالای بازیکنان گفت: پارسال هم خوب بازی می‌کردیم و نتایج خوبی کسب کردیم. به نظرم امسال باید نسبت به فصل گذشته باتجربه‌تر کار کنیم.

نورافکن گفت: مورایس یکی از بهترین مربیان خارجی در فوتبال کشورمان است و در تمرینات انرژی بسیار زیادی را به بازیکنان منتقل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، در پایان فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.


دوشنبه 19 تیر 1402 ، 51 : 11

کد خبر :

بازدید : 217
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها