چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

دوشنبه 19 تیر 1402 ، 11 : 9

کد خبر :

افتتاح چاه آب شماره دو مجموعه بخش صحرای باغ لارستان:

مشکل کم آبی ۹ روستای بخش صحرای باغ لارستان رفع شد

احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان در آیین بهره‌برداری از پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در بخش صحرای باغ: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه ها در چند ماه اخیر بود و تنش و بحران آبی که در بخش صحرای باغ وجود داشت سبب شد با همکاری امور آبفا لارستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان این کار را سامان دهیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، چاه آب شماره دو مجموعه بخش صحرای باغ لارستان با حضور احمد علمدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، سرهنگ عیسی افسری فرمانده سپاه لارستان، سید عبدالمهدی میرپور مدیر آبفا لارستان و جمعی از مسوولین محلی عمادشهر و بخش صحرای باغ در عمادشهر لارستان به بهره برداری رسید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان در آیین بهره‌برداری از پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در بخش صحرای باغ در سخنانی با اشاره به صرف 10 میلیارد ریال هزینه برای وارد مدار شدن چاه آب مجموعه صحرای باغ اظهار کرد: این پروژه یکی از مهم ترین پروژه ها در چند ماه اخیر بود و تنش و بحران آبی که در بخش صحرای باغ وجود داشت سبب شد با همکاری امور آبفا لارستان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان این کار را سامان دهیم.
احمد علمدار ادامه داد: به دلیل مشکل کم آبی چاه شماره ۲ بخش صحرای باغ، رفع این مشکل در قالب پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان قرار گرفت که در نهایت و پس از اقدامات فنی و کارشناسی متعدد، با اتمام پروژه مهندسی مجدد و عملیات کف شکنی چاه آب شرب شماره ۲ بخش صحرای باغ به متراژ ۸۰ متر، کمیت آب شرب چاه از ۳ به ۲۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت و به کیفیت قابل شُرب جهت مصرف مردم رسید.
سرهنگ افسری فرماندهی سپاه ناحیه لارستان هم در این مراسم با تأکید بر نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی اظهار کرد: چاه آب شماره ۲ صحرای باغ که در حال حاضر به بهره برداری رسید با مشارکت امور آبفا لارستان و بسیج سازندگی انجام گرفت.
وی تصریح کرد: از محل پروژه های محرومیت زدایی با همکاری اداره آبفا کارهای خوبی انجام خواهد گرفت، که از مردم بخش صحرای باغ در صبر  و تلاش برای به ثمر رسیدن این امر مهم قدردانی میکنم.
وی افزود: اعتبار این پروژه که به همت بسیج سازندگی سپاه و مشارکت و همکاری امور آبفا لارستان همزمان با عید سعید غدیر به بهره‌برداری رسید، از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه و همکاری آبفا تأمین و با انجام آن، مشکل کمی و کیفی آب ۵۷۰ خانوار این ۹ روستا با جمعیت ۲۲۰۰ نفر رفع شد.


دوشنبه 19 تیر 1402 ، 11 : 9

کد خبر :

بازدید : 238
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها