چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

دوشنبه 19 تیر 1402 ، 9 : 9

کد خبر :

دیدار فرماندار نی ریز با مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی فارس:

مجموعه‌های فرهنگی یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی به‌شمار می‌آیند

مختار یوسفی فرماندار شهرستان نی ریز: شهرستان نی ریزدر حوزه‌های مختلف فرهنگی، قرانی ، هنری، ورزشی و... ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد، ما خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی فرهنگ استان به این شهرستان می باشیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ، در این دیدارصمیمانه فرماندار نی ریز به بیان توضیحاتی پیرامون شرایط فرهنگی، هنری و اقتصادی شهرستان پرداخت و با اشاره به اینکه : شهرستان نی ریزدر حوزه‌های مختلف فرهنگی، قرانی ، هنری، ورزشی و... ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی دارد ، خواستار توجه بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به عنوان متولی اصلی فرهنگ استان به این شهرستان شد.
 
وی ضمن تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه : همه ما باید در راستای تعالی فرهنگ و هنر و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام برداریم ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل سازنده، در مسیر رشد و پیشرفت فرهنگ و هنر در شهرستان  نی ریز گام های موثری برداشته شود.
 
فرماندار نی ریز همچنین با بیان اینکه : مجموعه‌های فرهنگی یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی به‌شمار می‌آیند که می‌تواند در پویایی فرهنگی جامعه نقش موثری داشته باشند خواستار توجه ویژه و تخصیص اعتبارات لازم، جهت مرمت و تجهیز تنها سالن اجتماعات  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نی ریز شد
 
 برای بهبود فعالیت اهالی فرهنگ و هنر شهرستان انجام خواهیم داد و در این راستا حمایت، تعامل و همدلی با سایر دستگاه‌ها از جمله فرمانداری بسیار موثر و راهگشاست.


دوشنبه 19 تیر 1402 ، 9 : 9

کد خبر :

بازدید : 224
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها