چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

دوشنبه 19 تیر 1402 ، 4 : 9

کد خبر :

فرماندار شهرستان پاسارگاد در خصوص نهضت ملی مسکن:

الحاق میزان شصت و پنج هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر سعادتشهر

سجاد قنبری فرماندار شهرستان: اقدامات لازم برای الحاق شصت و پنج هکتار از اراضی ملی به محدوده شهر سعادت شهر و تغییر کاربری و تهیه طرح به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پس از پیگیری های مستمر با استانداری و راه و شهرسازی استان انجام گرفته است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاسارگاد ، سجاد قنبری فرماندار شهرستان گفت : اقدامات لازم برای الحاق 65 هکتار از اراضی ملی به محدوده شهر سعادت شهر و تغییر کاربری و تهیه طرح به منظور ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پس از پیگیری های مستمر با استانداری و راه و شهرسازی استان انجام گرفته است.
وی در ادامه گفت : در طرح نهضت ملی مسکن شهر سعادت شهر تعداد ۱۹۹۶ نفر ثبت نام کرده اند  که پس از بررسی های صورت گرفته تعداد ۱۴۹۶نفر دارای سه استعلام سبز و مورد تایید نهایی قرار گرفته شدند.
گفتنی است در فاز اول پروژه تعداد ۱۰۸ قطعه زمین در طرح مزبور تامین ،که طی قرعه کشی به متقاضیان دارای آورده وجه به صورت یک طبقه تک واحدی ویلایی واگذار گردید و از آنجایی که جهت تامین زمین تعداد ۱۳۸۸ نفر باقی مانده نیاز به الحاق زمین به طرح جامع شهر سعادت شهر بود،بر همین اساس الحاق میزان ۶۴ هکتار به شهر سعادتشهر در دستور کار قرار داده شد که انشاالله پس از تفکیک و واگذاری قطعات به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد گردید .

 


دوشنبه 19 تیر 1402 ، 4 : 9

کد خبر :

بازدید : 224
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها