چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 18 تیر 1402 ، 37 : 14

کد خبر :

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:

نهضت پیگیری مطالبات مردم در فارس راه‌اندازی شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با توجه به مطالبات مردمی باید نهضت پیگیری امور و کارهای مردم در فارس راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری سبحان ، اسماعیل قزل سفلی در آئین تودیع و معارفه فرماندار جدید سپیدان بیان کرد: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند، به کجا می‌خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.

او ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تأمل در ظرفیت‌ها و استعدادهای در حوزه‌های مختلف امکان ندارد.

قزل‌سفلی اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت‌ها، ضعف‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت‌ها هرچند کوتاه هم که باشند اثرگذار بوده و به کار آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشد و در هیچ عرصه‌ای اجازه ندهند که رانت خواران، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.

قزل سفلی افزود: همچنین استفاده از نیروهای کارآمد که در کنار خوب بودن دارای توانمندی و کارآمدی هم باشند نیز در دستور کار فرمانداران و سایر مدیران باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی انتظار ما از مدیران و فرمانداران است، مردم از ما مسئولان انتظار دارند که پیگیر حل مشکلات آنها باشیم و حتی اگر پیگیری‌های ما به نتیجه هم نرسد همین که ببینند مسئولان برای حل مشکلات آنها تلاش و کوشش می‌کنند، رضایت آنها را جلب می‌کند.

قزل سفلی گفت: مسئولان در اتاق خود را به روی جوانان به ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت آنها استفاده کنند.


يكشنبه 18 تیر 1402 ، 37 : 14

کد خبر :

بازدید : 227
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها