چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 18 تیر 1402 ، 58 : 10

کد خبر :

دعموش:

صهیونیست ها به دروغگویی نتانیاهو درباره مقاومت فلسطین پی خواهند برد

یک مقام حزب الله لبنان تاکید کرد: صهیونیست ها به دروغگویی های نتانیاهو پی برده و خواهند فهمید که مقاومت همچنان مانند یک صخره سخت بنیان در کرانه باختری باقی خواهد ماند.

به گزارش روز یکشنبه سبحان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هم اکنون در بدترین وضعیت خود بسر می برد، گفت که عملیات نظامی اخیر ارتش این رژیم در تجاوز به اردوگاه و شهر جنین، هیچکدام از اهداف از پیش تعیین شده را برآورده نکرد.

«شیخ علی دعموش» افزود: بحران ها و دغدغه های سیاسی و امنیتی یکی پس از دیگری به سراغ اسرائیل می آید و همیم امر باعث شده که قدرت بازدارندگی اش، تحلیل رود.

وی ادامه داد: حمله اخیر به جنین و اردوگاه های فلسطینی آن با هدف نابودی مقاومت فلسطینی و زیرساخت های نظامی آن در این شهر و همچنین در هم کوبیدن رزمندگان مقاومت و ترسیم معادلات جدید در عرصه میدان بود اما محاسبات اسرائیل بار دیگر اشتباه از کار در آمد و هیچ یک از اهداف اعلامی یا ضمنی دشمن محقق نشد.

دعموش اضافه کرد: مبارزان قهرمان مقاومت از طیف های مختلف در جنین در صف واحد با نبرد حرفه ای، شجاعانه، بی نظیر و روحیه ای بسیار بالا، ترس را به جان دشمن انداختند و زیر آتش سنگین مجبورش کردند با ناکامی و شکست، دست به عقب نشینی بزند.

وی اظهار داشت: با شکست تازه ارتش اشغالگر قدس و مشخص شدن عدم تاثیر پذیری مقاومت از این گونه حملات و ادامه حضور موثر و فعالش در مقابله با اشغالگران در شهر جنین و اردوگاه های آن، صهیونیست ها به دروغگویی های نتانیاهو پی خواهند برد و خواهند فهمید که مقاومت همچنان مانند یک صخره سخت بنیان در کرانه باختری باقی خواهد ماند.

این سخنان در پی عقب نشینی اخیر نیروهای ارتش اشغالگر قدس از جنین، پس از یکی از بزرگترین عملیات های نظامی اسرائیل در کرانه باختری در سال های اخیر بیان می شود.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، این عملیات با هدف نابودی زیرساخت‌ها و تسلیحات گروه‌های مسلح فلسطینی در اردوگاه جنین آغاز شد و طی آن با حملات پهپادی از ساعات اولیه دوشنبه گذشته و با مشارکت بیش از یکهزار نظامی اسرائیلی و نیروهای ویژه این رژیم صورت گرفت که رسانه های صهیونیستی بزرگی آن را طی ۲۰ سال گذشته بی سابقه عنوان کرده اند.

در همین حال «نبیل ابو ردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در واکنش به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به جنین، اعلام کرد که این تشکیلات تا اطلاع ثانوی همه ارتباطات و هماهنگی های امنیتی خود با رژیم صهیونیستی را معلق می کند.

وی بر ضرورت یکپارچگی و قرار گرفتن در یک صف واحد برای مقابله با تجاوزات دشمن اسرائیلی تاکید کرد.


يكشنبه 18 تیر 1402 ، 58 : 10

کد خبر :

بازدید : 233
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بین الملل

پربازدیدترین ها