چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

شنبه 17 تیر 1402 ، 4 : 15

کد خبر :

مسئولان انتظامی فارس:

از قتل همسر در فارس تا سوءاستفاده رمال از قهر با شوهر

مسئولان انتظامی فارس از دستگیری اتباع بیگانه‌ای که همسر خود را کشت و همچنین رمالی که از اختلاف زوجی دیگر سوءاستفاده کرده و دهها میلیون به جیب زده بود، خبر دادند.

به گزارش سبحان ، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون شنبه در این باره گفت: اتباع بیگانه که همسر ۲۸ ساله خود را به قتل رسانده بود با هوشیاری ماموران دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود : روز گذشته شانزدهم تیرماه در پی وقوع یک فقره قتل در روستای "فامور" شهرستان کازرون، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی پاسگاه "فامور" سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: ماموران موفق شدند در همان لحظات اولیه قاتل که همسر خود را خفه کرده بود و قصد فرار داشت را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه قاتل ۳۶ ساله که اتباع بیگانه بود در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد و افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شد.

اختلاف با همسر، برای رمال درآمد میلیونی داشت

فرمانده انتظامی شهرستان فسا نیز از دستگیری فردی خبر داد که با عنوان رمال، ۶۵ میلیون ریال از زنی که با همسرش اختلاف داشت، کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر اظهارکرد: با شکایت زنی جوان مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از وی تحت عنوان رمال، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی به دلیل اختلاف با همسر و با پیشنهاد دوستش، از طریق تلگرام موضوع را با رمال مطرح کرده و مبلغ ۶۵ میلیون ریال به حساب وی واریز می‌کند.

قسام با بیان اینکه پس از واریز وجه به حساب رمال، وی ارتباط شاکی با خودش را مسدود کرده است، افزود: در بررسی موجود و پیگیری های تخصصی، افسران پلیس فتا موفق شدند رمال را شناسایی و با دستور قضایی آن دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فسا به استرداد وجه پرداختی به شاکی اشاره کرد و گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد دوست شاکی، همدست رمال بوده و زمینه این کلاهبرداری را فراهم کرده است.

قسام به شهروندان توصیه کرد: در زمان بروز مشکلات و مسایل مختلف، شایسته است که شهروندان با مراجعه به مشاوران فعال و دارای مجوز یا اقدامات قانونی و ... برای رفع مشکل خود اقدام کنند و اعتماد نابجا به افراد، آسیب‌های مشابه را به دنبال خواهد داشت.


شنبه 17 تیر 1402 ، 4 : 15

کد خبر :

بازدید : 232
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها