چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 14 تیر 1402 ، 43 : 10

کد خبر :

بازی‌های جهانی ساحلی بالی لغو شد!

با عقب‌نشینی کمیته ملی المپیک اندونزی، دومین دوره بازی‌های جهانی ساحلی به میزبانی شهر توریستی بالی در این کشور لغو شد.

به گزارش سبحان  و به نقل از این‌ساید دِ گیمز، آن‌چه دلیل لغو این رویداد از سوی میزبانان اندونزیایی و کمیته ملی المپیک این کشور به‌عنوان دلیل اصلی این تصمیم عنوان شده است، عدم تخصیص ردیف بودجه و اعتباربخشی به این رویداد است.

آنوک تصمیم دارد در مجمع آتی خود نسبت به تعیین میزبان آتی این رویداد تصمیم‌گیری نماید. این موضوع بدان معناست که دومین دوره این رویداد که قرار بود بین ۵ تا ۱۲ آگوست (۱۴ تا ۲۱ مرداد) برگزار شود، لغو خواهد شد زیرا زمانی برای یافتن میزبان جایگزین برای رویدادی وجود ندارد که قرار بود طی آن ۱۵۰۰ ورزشکار از ۱۳۰ کشور در ۳۱ رشته با هم رقابت کنند.

مانند هر رویداد مهم چند ورزشی، در حالی که چالش‌هایی در آماده‌سازی بازی‌ها وجود داشت اما کمیته ملی المپیک اندونزی مرتبا به آنوک اطمینان می‌داد که راه‌حل‌هایی پیدا می‌شود و بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

آنوک و کمیته ملی المپیک اندونزی حتی تا هفته گذشته برای جلسات هماهنگی هفتگی ملاقات داشتند. در این جلسات هیچ نشانه‌ای از سوی کمیته ملی المپیک اندونزی وجود نداشت که منجر به چنین نتیجه‌ای شود.

پیش از این نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی آنوک پس از عقب‌نشینی سن‌دیه‌گو در ایالات متحده به میزبانی دوحه برگزار شده بود.


چهارشنبه 14 تیر 1402 ، 43 : 10

کد خبر :

بازدید : 237
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها