چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 14 تیر 1402 ، 18 : 9

کد خبر :

در جلسه رفع موانع سرمایه گذاری با حضور استاندار فارس مطرح شد:

نیاز مبرم فارس به تقویت زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل ها و اقامتگاه ها/ بررسی وضعیت هتل آسمان با حضور دستگاه های متولی

در پنجمین دیدار صمیمانه سرمایه گذاران حوزه گردشگری با حضور استاندار فارس وضعیت ساختمان هتل آسمان و شرایط پیش آمده درباره این هتل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، تطبیق اقدامات انجام شده نظام نامه ایمن سازی و استحکام بخشی، همچنین بررسی کارشناسی توسط سازمان نظام مهندسی و پیگیری آیین نامه های راه و شهرسازی و مجوز ثبت هتل آسمان، از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
محمد فرخ زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس،ضمن تاکید بر اهمیت رفع موانع سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری عنوان کرد:  نیاز مبرم استان فارس به توسعه زیرساخت‌ها دراین حوزه به ویژه اقامتگاهها و هتل‌ها یکی از موضوعاتی است که باید با جدیت دنبال شود.
در ادامه این جلسه که با رهنمودهای استاندار فارس همراه بود، طرح موضوع رسیدگی به وضعیت هتل آسمان با حضور نمایندگان و مسئولین راه و شهرسازی، نظام مهندسی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس مورد بررسی قرار گرفت.


چهارشنبه 14 تیر 1402 ، 18 : 9

کد خبر :

بازدید : 156
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها