چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 14 تیر 1402 ، 12 : 9

کد خبر :

پیام استاندار فارس به مناسبت روز شهرداری و دهیاری:

تلاش شهرداری ها و دهیاری ها برای رسیدن به الگوی جامعه تراز انقلاب اسلامی

دکتر ایمانیه: ۱۴ تیر ماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست. مناسبتی که بر پایه‌ی افق دید جدیدی از رابطه خادم و مخدوم در جامعه انسانی شکل گرفت. بلدیه‌ها آمدند تا باری از دوش مردمان بکاهند و مردم، گوشه‌ای از اختیارات تصمیم گیری خویش را به آنان تفویض کردند تا این تبادل نشانه تمدن باشد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه به مناسبت ۱۴ تیرماه، روز شهرداری و دهیاری پیامی بدین شرح صادر کرد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
۱۴ تیر ماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست. مناسبتی که بر پایه‌ی افق دید جدیدی از رابطه خادم و مخدوم در جامعه انسانی شکل گرفت. بلدیه‌ها آمدند تا باری از دوش مردمان بکاهند و مردم، گوشه‌ای از اختیارات تصمیم گیری خویش را به آنان تفویض کردند تا این تبادل نشانه تمدن باشد. 
اکنون، زیبنده آن است که شهرداری ها همت گمارند تا تمدن، رنگ و بوی هویت و فرهنگ بگیرد و با توزیع عادلانه امکانات، در نظر گرفتن ضعف‌ها و ظرفیت‌ها، توجه به بهداشتِ روح و روان آدمی، بهره‌گیری از نمادهای متوازن و دلنشین و تلاش در جهت خلق شهری پویا که در آن تمام اجزاء در تعامل هدفمند به یاری تامین آسایش و امنیت معنوی مردمان برآیند، در دستور کار قرار گیرد و بر همه ابعاد تصمیم گیری و زوایای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، رنگ فرهنگ بومی و ملی و دینی بپاشد.
همچنین شایسته است به جریان انداختن روح دیانت و همت در رگهای حیات زندگی روستایی، تلاش در جهت حفظ کارکردهای تولیدی روستا اعم از دامداری و کشاورزی، اشتغال مولد و ارائه الگوی مناسب محلی که نمونه کامل حفظ هویت و اصالت روستا تا رسیدن به جامعه تراز انقلاب اسلامی باشد در دستور کار دهیاری ها قرار بگیرد. 
اینجانب ضمن تبریک این روز و عرض خدا قوت به همه عزیزان خدوم و زحمتکش اعم از شهرداران و دهیاران و کارمندان و مدیران مرتبط، از تلاش بی‌وقفه ایشان در جهت خدمت رسانی مطلوب و بی‌منت به مردم شریف فارس تشکر می‌نمایم. 
 
محمدهادی ایمانیه 
استاندار فارس

چهارشنبه 14 تیر 1402 ، 12 : 9

کد خبر :

بازدید : 238
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها