چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

سه شنبه 13 تیر 1402 ، 39 : 11

کد خبر :

نایب رئیس فدراسیون بدمینتون:

با این همه موفقیت چرا نباید در هانگژو نماینده داشته باشیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: نمی‌دانم دیگر از کدام موفقیت بگویم تا مسئولان برای اعزام ملی‌پوشان بدمینتون به بازی‌های آسیایی رضایت دهند.

به گزارش سبحان ، فریبا مددی روز سه‌شنبه درباره اعزام تیم ملی بدمینتون به بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: ستاد بازی‌ها هنوز در این زمینه نظر قطعی خود را اعلام نکرده است. امیدوارم ملی‌پوشان به بازی‌ها اعزام شوند زیرا بسیار تلاش کردیم و حتی در آسیای میانه حرف اول را می‌زنیم و بدمینتون‌بازان المپیکی داشتیم. نمی‌دانم دیگر از کدام موفقیت بگویم تا مسئولان برای اعزام ملی‌پوشان بدمینتون رضایت دهند.

وی افزود: در دو هفته گذشته در کمیته ملی المپیک کارشناسان ابراز رضایت خود را از تست آمادگی بدنی بدمینتون‌بازان اعلام کردند. چهار دختر و چهار پسر را برای تست به آکادمی المپیک فرستادیم و آنها راضی بودند.

نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینون عنوان کرد: حتی ستاد بازی‌ها تایید کرد تا یک دختر و پسر به بازی‌ها بروند، اما به یکباره گفتند که شاید فقط یک پسر اعزام کنیم و در بخش بانوان کسی اعزام نشود، البته هنوز جواب قطعی به ما ندادند و اعزام پسران هم به این بازی‌ها مشخص نیست. جلسه آخر هم برای تصمیم قطعی برای اعزام بدمینتون و برخی رشته‌های دیگر به زودی برگزار می‌شود و فقط امیدوارم ملی‌پوشان ما راهی این بازی‌ها شوند.

وی درباره دیگر برنامه‌های فدراسیون خاطرنشان کرد: فراخوان استعدادیابی را در کل کشور داده‌ایم و نفرات برتر استانی را مشخص می‌کنیم و دور بعد به اردوهای منطقه‌ای دعوت می‌شوند. در مراحل پایانی این استعدادها در جشنواره استعدادیابی شرکت می‌کنند.

مددی اضافه کرد: همچنین اردوی تیم نوجوانان زیر ۱۵ و ۱۷ سال در حال برگزاری است و بدمینتون‌بازان به قهرمانی آسیای میانه در مرداد ماه اعزام می‌شوند. از من هم به عنوان سرداور در مسابقات قهرمانی آسیای میانه دعوت به عمل آمده است. همچنین اردوی بین‌المللی سریز نیز در تاجیکستان در رده بزرگسالان و جوانان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان باید هزینه یک سری از مسابقات را خودشان پرداخت کنند و هزینه برخی از اعزام‌ها را فدراسیون متقبل می‌شود. به عنوان نمونه هزینه مسابقات قهرمانی آسیای میانه را فدراسیون می‌پردازد، اما اگر بازیکن دیگری به جز بدمینتون‌بازانی که خودمان انتخاب کردیم، بخواهد در این مسابقات حضور یابد، باید خودش هزینه اعزام را پرداخت کند.


سه شنبه 13 تیر 1402 ، 39 : 11

کد خبر :

بازدید : 244
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها