چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 11 تیر 1402 ، 21 : 10

کد خبر :

مربی تیم ملی والیبال جوانان گفت:

زارع: در بلغارستان برای قهرمانی جهان آماده می‌شویم

مربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: مسابقات چهار جانبه بلغارستان بهترین فرصت برای شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم است تا در مسابقات قهرمانی جهان، نمایش بهتر و‌ پررنگ‌تری داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری سبحان ، تورنمنت چهار جانبه صوفیه با حضور چهار تیم ملی جوانان بلغارستان، برزیل، ایران و آمریکا برگزار می‌شود که این تیم‌ها خود را برای حضور شایسته در قهرمانی جوانان جهان آماده می‌کنند.

مهران زارع درباره نخستین مسابقه ایران در این تورنمنت چهار جانبه برابر آمریکا اظهار داشت: تیم ملی اولین بازی‌ را در تورنمت چهارجانبه بلغارستان انجام داد و توانست در مسابقه با آمریکا سه بر یک برنده از زمین بیرون بیاید. در این تورنمنت تیم‌های ایران، آمریکا، برزیل و بلغارستان حضور دارند و فکر می‌کنم مسابقات خوبی است تا می‌توانیم بهتر نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کنیم تا در مسابقات قهرمانی جوان جهان که در بحرین است، نمایش بهتر و‌ پررنگ‌تری از تیم خود نشان دهیم.

مربی تیم ملی جوانان درباره کیفیت تیم آمریکا هم توضیح داد: آمریکا تیم خیلی خوبی است و نشان داد که خیلی خوب تمرین کرده و با سیستم بازی می‌کند. فکر می‌کنم این تیم در مسابقات اصلی قوی‌تر از امروز ظاهر می‌شود.

زارع ادامه داد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون داشته و تمریناتی که پشت سر گذاشتیم، بتوانیم نمایش خوبی در مسابقات از خودمان نشان دهیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران قبل از حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تورنمنت دوستانه بلغارستان شرکت کرده است و رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان از ۱۶ تا ۲۵ تیر به میزبانی بحرین برگزار می‌شود.


يكشنبه 11 تیر 1402 ، 21 : 10

کد خبر :

بازدید : 246
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها