شنبه 08 اردیبهشت 1403    2024/4/27

شنبه 04 شهریور 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

اقدامات لازم برای ایجاد ۱۱ سکوی دائمی لباس در تهران فراهم شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اقدامات لازم برای ایجاد ۱۱ سکوی دائمی لباس در تهران فراهم شده است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ایجاد سکوهای دائمی پوشاک گفت: ایجاد سکوهای دائمی لباس در دستور کارمان است و هم اکنون اقدامات آن انجام شده و ایجاد ۱۱ سکوی دائمی در تهران را در برنامه مان داریم. فروش لباس عفیفانه منطبق بر اصول پوشش اسلامی است.

وی افزود: برای ایجاد سکوهای دائمی در کل کشور با استانداران استان‌ها هماهنگ شده است تا بتوانیم شاهد ایجاد چنین سکوهایی را در کل کشور باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد سکوهای دائمی در تهران و استان‌ها کار بسیار خوب و پرحجمی است و تلاش مان را خواهیم داشت تا پایان شهریورماه این اقدام را به ثمر برسانیم.

اسماعیلی گفت: ایجاد سکوهای دائمی در تهران و استان‌ها سبب تسهیل در دسترسی به لباس‌های عفیفانه با مناسب‌ترین قیمت می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر شاهد این اتفاق در کل کشور باشیم.

وی افزود: تأکید رئیس جمهور بر مسئله حجاب و پوشش است. این موضوع، دغدغه مهم دولت است. یکی از دستور کارهای مهم دولت و آقای رئیسی این است که موضوع دسترسی به محصولات عفاف و حجاب را حل کنیم. بخشی از این موضوع، تحقق تعهدات یارانه‌ای است که در حال انجام است و بخشی دیگر ترویج مدل‌های عفیفانه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در جشنواره‌های مد و لباس که در تدارک برگزاری آن هستیم، کار مهمی را از سال گذشته شروع کردیم و به همه طراحان برگزیده، وام‌های با سود کم دادیم تا بتوانند تولید انبوه کنند. ما خود را مسئول می‌دانیم. برای مثال طرح کاملی را در قرارگاه زیست عفیفانه آماده کردیم. جهت‌گیری دولت در موضوع پوشش، جهت‌گیری فرهنگی است.


شنبه 04 شهریور 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

بازدید : 687
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار فرهنگی

پربازدیدترین ها