پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403    2024/5/2

پنجشنبه 26 مرداد 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

استاندار همدان:

پیش ثبت‌نام بیش از یک هزار نفر در انتخابات مجلس بی‌سابقه است

استاندار همدان گفت: حضور ۱ هزار و ۱۲۴ نفر پیش‌ ثبت‌نام‌کنندگان در ۱۱ دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی بی‌سابقه بوده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد صبح پنجشنبه در همایش الماس‌های درخشان (تکریم از آزادگان سرافراز شهرستان همدان)، اظهار کرد: مردم شریف ایران اسلامی کسانی که برای رشد، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این سرزمین تلاش کنند را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: حضور آزادگان در مشارکت‌افزایی و تشویق و ترغیب دیگران برای حضور در صحنه انتخابات بسیار مؤثر است.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت مردمی ایران قوی در مقابل تمام فشارها و سختی‌ها تلاش می‌کند خدمات بیش از پیش به مردم ارائه کند، گفت: کوهی از مشکلات به ما ارث رسیده و دشمن با سیاه‌نمایی‌ها و القا یأس و ناامیدی سعی در پررنگ جلوه‌دادن این مشکلات دارد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: دولت‌مردان با تلاش در عرصه‌های مختلف، سعی در کنار زدن مشکلات دارند و روز به روز به سمت موفقیت گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از مسئولین می‌تواند در برداشتن گام‌های محکم، مؤثر باشد، بیان کرد: آزادگان به عشق شهادت و برای انجام وظیفه در این مسیر گام نهادند

استاندار همدان عنوان کرد: آزادگان مردان روزهای سخت و شکنجه دشمن هستند که هیچ‌گاه در سختی‌ها ایمان راسخ خود را از دست ندادند.

وی با بیان اینکه آزادگان با خداوند معامله کرده بودند و حتی برای عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شکنجه می‌شدند و به زندان انفرادی می‌افتادند، گفت: دشمن با حمایت کشورهای شرق و غرب قصد تصرف سه روزه‌ی تهران را داشت اما با مقاومت هشت ساله‌ی بهترین فرزندان این سرزمین، زمین‌گیر شد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آزادگان هستیم.


پنجشنبه 26 مرداد 1402 ، 0 : 12

کد خبر :

بازدید : 307
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار همدان

پربازدیدترین ها