دوشنبه 10 اردیبهشت 1403    2024/4/29

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 18 : 16

کد خبر :

اسرائیل ۴۴۰۰ فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی بازداشت کرد

باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی اعلام کرد که تعداد فلسطینی های بازداشت شده از سوی رژیم اشغالگر قدس از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش سبحان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی افزود که ۶۱۹ کودک و ۷۸ زن نیز در میان این بازداشت شدگان هستند.

این گزارش حاکی است که رژیم صهیونیستی امسال تاکنون حدود دو هزار حکم بازداشت علیه شهروندان فلسطینی صادر کرده است که از مصادیق جنایت علیه فلسطینیان است.

باشگاه اسرای فلسطینی با اشاره به انواع جنایات و فشارهایی که از سوی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان وارد می شود، تاکید کرد که تعداد افرادی که در حق آنان احکام بازداشت صادر شده تاکنون به یک هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است که از زمان انتفاضه تاکنون بی سابقه است.

این نهاد مسوول در امر اسیران فلسطینی دربند در زندان های رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد که بازداشت، یکی از برجسته ترین اشکال سیاست های نظام‌مند در سرکوب فلسطینیان است که امسال شاهد رشد قابل توجهی در آن هستیم.

باشگاه اسرای فلسطینی تاکید کرد که در سالجاری میلادی تنها شاهد رشد آمار بازداشت ها نبوده ایم بلکه تشدید انواع جنایاتی که علیه بازداشت شدگان انجام می شود، نشان می دهد که رژیم صهیونیستی تلاش می کند از طریق این جنایات، هر نوعی مقاومت و مبارزه ای علیه اشغالگری خود را از بین ببرد.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 18 : 16

کد خبر :

بازدید : 295
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بین الملل

پربازدیدترین ها