دوشنبه 10 اردیبهشت 1403    2024/4/29

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 16 : 16

کد خبر :

درخواست حکیم از وزیر کشور عراق برای تسهیل ورود زائران خارجی در ایام اربعین

«سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق خواستار تسهیل ورود زائران خارجی به خاک این کشور برای شرکت در مراسم اربعین حسینی شد.

به گزارش روز سه شنبه سبحان به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار «عبدالامیر الشمری» وزیر کشور عراق، تحولات امنیتی و برنامه‌ریزی‌های جاری برای موفقیت زیارت اربعین و تسهیل ورود زائران خارجی را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، روند انتقال پرونده امنیت استان‌ها به وزارت کشور و روند مبارزه با مواد مخدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حکیم در این دیدار بر اهمیت بهبود عملکرد و آموزش نیروهای پلیس تاکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه شهروندان از لحظه ولادت تا وفات با ادارات وزارت کشور سروکار دارند، بر ضرورت استفاده از فناوری‌های پیشرفته و امکانات دولت الکترونیک در این ادارات تاکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق بر اهمیت تحمیل قانون و واداشتن جامعه به احترام گذاشتن به نیروهای امنیتی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تأکید و اضافه کرد که پلیس راهنمایی و رانندگی نماینده قانون است و نقش آن را نباید به مدیریت تردد خودروها تقلیل داد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین خواستار افزایش دوره‌های مربوط به امنیت سایبری و هوش مصنوعی و تکمیل پرونده کارت هویت یکپارچه شد.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 16 : 16

کد خبر :

بازدید : 266
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بین الملل

پربازدیدترین ها