پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403    2024/5/9

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 53 : 12

کد خبر :

برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در هرمزگان وجود ندارد

مسوول دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان در استان وجود نداردُ گفت: در حال حاضر قیمت نان لواش ۴۰۰ تومان و سنگک ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش سبحان ، محمد رضا آران روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از چند نانوایی سطح شهر بندرعباس با بیان اینکه نانوایی‌ها آرد سهمیه‌ای خود را متناسب با تراکنش در «سامانه نانینو» دریافت می‌کنند، افزود: اختصاص سهمیه آرد نانوایی‌های این استان متناسب با میزان تراکنش ثبت شده آن‌ها در این سامانه انجام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ نانوایی‌های این استان برای فروش نان از سامانه نانینو استفاده می‌کنند و در زمینه رعایت وزن چانه و نان عملکرد خوبی دارند.

مسوول دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان به اندازه‌گیری وزن نان لواش در چند نانوایی اشاره کرد و ادامه داد: وزن چانه خمیر نان لواش و تافتون ۱۴۰ گرم و سنگک باید ۵۰۰ گرم باشد و نان لواش پس از پخت ۱۰۰ گرم و نان سنگک نیز ۳۲۳ گرم باشد.

گفتنی است: استان هرمزگان علاوه بر سهمیه مصوب آرد، یکهزار و ۵۰۰ تُن سهمیه آرد مازاد نیز برای نانوایی‌هایی که تراکنش مالی متناسب با برنامه تعریف شده باشد، از اداره کل غله استان دریافت می‌کند که در سه دوره‌ی ۱۰ روزه هر دوره ۵۰۰ تُن به نانوایی‌هایی که پخت بالا و عملکرد مطلوبی داشته باشند، اختصاص داده می‌شود.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 53 : 12

کد خبر :

بازدید : 176
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار هرمزگان

پربازدیدترین ها