دوشنبه 10 اردیبهشت 1403    2024/4/29

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 27 : 12

کد خبر :

بازگشت نشست‌های پرحاشیه خبری؛

سازمان لیگ گل‌محمدی را تهدید کرد

سازمان لیگ با ارائه برنامه نشست خبری سرمربیان در هفته نخست لیگ برتر، به نوعی سرمربی پرسپولیس را تهدید کرد.

به گزارش سبحان ، هفته نخست بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال در شرایطی عصر روز چهارشنبه برگزار می‌شود که طبق روال قبل، نشست خبری پیش از مسابقات، امروز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که نشست‌های خبری از فصول قبل حواشی زیادی مانند غیبت سرمربیان راه به همراه داشته است.

این بار اما شرایط متفاوت است. پرسپولیس از سال قبل خود میزبانی نشست‌های خبری را بر عهده می‌گرفت اما حالا سازمان لیگ دوباره اعلام کرده که نشست های تهران باید در سالن روابط عمومی این سازمان برگزار شود.

طبق برنامه قبلی قرار بود که نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم ظهر امروز از سصاعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شود اما سازمان لیگ اعلام کرد که این نشست در سالن روابط عمومی برگزار خواهد شد و سرمربی پرسپولیس را تهدید کرد که در صورت عدم حضور در محل، گزارش انضباطی برای سرمربی پرسپولیس رد خواهد شد.

سازمان لیگ در خبری اعلام کرد:

تمامی نشست‌های خبری پیش از مسابقات لیگ برتر تهران، درسازمان لیگ برگزار خواهد شد. بر همین اساس زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک درنخستین هفته لیگ برتر بیست و سوم که در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می شود، به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۷ مرداد

ساعت ۱۴ مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک

ساعت ۱۴:۳۰ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس (در صورت غیبت در این نشست در سازمان لیگ این مساله به کمیته انضباطی فدراسیون گزارش خواهد شد.)

مسابقه دو تیم ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 27 : 12

کد خبر :

بازدید : 209
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها