دوشنبه 10 اردیبهشت 1403    2024/4/29

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 21 : 12

کد خبر :

سرمربی کره‌ای تیراندازی با کمان:

تلاش‌مان می کنیم در هانگژو بهترین نتیجه را بگیریم

سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: در مورد تعاداد مدال خیلی دقیق نمی‌توانیم بگوییم، اما تمام تلاش مان را در بازی های آسیایی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری سبحان ، هونگ سونگ هو سرمربی کره ای تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار داشت: شرایط ورزشکاران مان هر روز نسبت به روز قبل بهتر می‌شود و در حال پیشرفت هستند. اگر یک مقدار شرایط شان بهتر شود می توانند نامزد کسب مدال باشند. در قسمت انفرادی کامپوند پالیز بان سطحش در حد نفرات برتر جهان است و می تواند در بازی های آسیایی مدال کسب کند. در بخش ریکرو هنم رکورد جهانی شکسته شد و ملی پوشان در حال پیشرفت هستند.

وی گفت: فقط یکی از ورزشکاران ما که افسوس می خوریم که نمی توانیم او را در بازی های اسیایی داشه باشیم یثنا پورماهانی است. او در چند مناه گذشته بهترین ورزشکار ما بوده، اما از آنجایی که یک سهمیه داشتیم و فلاح بهترین نفر فعلی ما است، او را انتخاب کردیم. پور ماهانی هم گفتن برای موفقیت ایران یک بار دیگر انتخابی شرکت می‌کنم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در خصوص پیش بینی مدال عنوان کرد: خیلی دقیق نمی‌توانیم بگوییم، اما تمام تلاش مان را می‌کنیم. همه کشورها خیلی خوب خودشان را آماده کرده اند. هر تیمی هم آمادگی بهتری داشته باشد، بهترین نتیجه را می‌گیرد.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 21 : 12

کد خبر :

بازدید : 119
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها