دوشنبه 10 اردیبهشت 1403    2024/4/29

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 19 : 12

کد خبر :

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:

هاشمی: مشکلات تیراندازی را رفع خواهیم کرد

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: پیش‌بینی کسب سه مدال در تیراندازی داریم و مشکلات را رفع خواهیم کرد.

به گزارش سبحان ، مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، اعضای هیئت‌اجرایی و محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی صبح امروز (سه‌شنبه) ۱۷ مرداد ماه از اردوی تیم‌های ملی تراپ و اسکیت بازدید کردند.

علی افسری، دبیر کمیته اهداف پروازی اظهار داشت: بحث سلاح و مهمات حرف اول را می زند چون این رشته تجهیزات محور است‌ به روز رسانی و تعمیر تجهیزات با شرایط موجود سخت است و امیدوارم اگر شرکت سلاح سازی در باکو باشد بخشی از آن حل شود.

نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ نیز گفت: در آخرین اعزامی که داشتیم و در قزاقستان دو خواهر برادر ما مدال جهانی تیراندازی را کسب کردند. چراغ اول روشن شده و امیدوارم روند اهداف پروازی پر مدال باشد. بیرانوند با ۱۵ سال سن نفر اول رنکینگ ماست. در قهرمانی جهان در باکو شرکت می‌کنیم و بعد از آن رنکینگ آسیایی ما مشخص می‌شود.

قربانی هم در جریان این نشست اظهار داشت: در این مدت که نیکخو آمده، سطح بچه‌ها بالا آمده و مدال برنز میکس در قزاقستان به دست آمد. هر شلیک ما ۲۰ هزار تومان است و تا شب دو سه میلیون هزینه شلیک هر تیرانداز می‌شود. چند میدان ما از کار افتاده ولی اجازه ندادیم کار بماند. در ادامه هنریک آواکیان نیز توضیحاتی در خصوص شرایط امادگی تیم اسکیت ارائه کرد. این مجموعه به مدیر جهادی نیاز دارد که من دو بار به سید حمید سجادی معرفی کردم. اگر مدیر جهادی باشد دو ماهه این مجموعه را گلستان خواهد کرد. ما بارها این موضوع را گفتیم ولی توجهی نشد.

در ادامه مراسم سید مناف هاشمی تصریح کرد: ۱۷ نفر در تیراندازی داریم و با نظر رییس تا امروز می‌توانیم نفرات را اضافه کنیم. پیش بینی ما برای تیراندازی 3 مدال است. شرایط تیراندازی را در لیست، خوب دیدیم. تا دوروز آـینده کمکی خواهیم داشت و اگر کمک‌های ویژه‌ای تا یک ماه آینده نیاز باشد، فراهم خواهیم کرد.

علی دوستی، عضو تیم ملی اسکیت گفت: اردوها منظم برگزار می شود. چند مسابقه قبل از عید کنسل شد اما دلایل خاص خود را داشت. الان خداراشکر کارها پیش می رود. سردار خبر داد که من هم در لیست اعزام قرار دارم و خوشحالم. تلاش خود را می کنیم که رو سفید باشیم و پاسخ زحمات رییس فدراسیون و اعتماد مسوولین کمیته را بدهیم.

مناف هاشمی و هیئت‌همراه در ادامه از اردوی تیم ملی تراپ بازدید کردند.

در پایان نیز مناف هاشمی ومسئولین فدراسیون در سالن ۸۰ خط با تیراندازان در رشته تفنگ و تپانچه گفتگو کردند.

نصر اصفهانی به نمایندگی از کادر فنی تیم تپانچه عنوان کرد : ورزشکاران لیاقت و قابلیت گرفتن بهترین نتایج را دارند. توانمندی بالایی دارند. باید از لحاظ روانی آنها را اماده مسابقات کنیم. مشکلات فشنگ را قربانی تا جایی که شده فراهم کرده است.

مریم طالبی سرمربی تیراندازی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم روند پیشرفت و عملکرد بهتر در هر مسابقه داشته باشیم تا برای کسب سهمیه المپیک نتایج قابل قبولی بگیریم. تیم تفنگ پتانسیل گرفتن چهار سهمیه دارد اما اینکه این حمایت و پشتیبانی چقدر بالقوه شود.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 19 : 12

کد خبر :

بازدید : 113
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها