دوشنبه 10 اردیبهشت 1403    2024/4/29

سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 53 : 10

کد خبر :

اذعان رسانه‌های صهیونیستی:

ایران به توان بازدارندگی گسترده‌ای دست پیدا کرده است

رسانه‌های عبری زبان با اذعان به توان بازدارندگی ایران تاکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی داخلی بی سابقه شده است.

به گزارش خبرگزاری سبحان به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان در گزارش‌های رسانه‌ای خود اذعان کرده‌اند که به امنیتِ به اصطلاح ملی رژیم صهیونیستی در شرایط بد و منفی قرار گرفته است.

بر اساس اذعان رسانه‌های صهیونیستی، ایران توانسته بدون دستیابی به «بمب هسته ای» قدرت بازدارندگی هسته‌ای پیدا کند.

این رسانه‌ها همچنین گزارش داده‌اند که تصویب اصلاحات قضائی باعث فروپاشی داخلی بی سابقه در ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

ضعف نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی و در سایه تشدید بحران سیاسی در اراضی اشغالی باعث شده فرماندهان ارتش در جریان نشست کابینه امنیتی این رژیم برای بررسی اوضاع حساس کنونی مقابل حزب الله لبنان هشدار دهند که هر اقدام کوچکی از دیدِ تل آویو علیه حزب الله می‌تواند تبدیل به یک جنگ گسترده در جبهه شمالی و دیگر مناطق شود.

فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در جریان این نشست تاکید کردند که آغاز یک جنگ در مرزهای شمالی ممکن است به دیگر مناطق نیز کشیده شود.

همچنین سایت عبری زبان واللا گزارش داده است که ۱۹ تن از رؤسای سابق نهادهای نظامی و جاسوسی رژیم صهیونیستی یک کیفرخواست علیه قانون لغو برهان معقولیت ارائه داده‌اند چرا که معتقدند این قانون می‌تواند نظامیان سابق ارتش رژیم صهیونیستی را در معرض بازداشت و محاکمه در دادگاه لاهه قرار دهد.

«تامیر باردو» رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی پیشتر در سخنانی تصریح کرد که پس از امضای توافقنامه‌های ائتلافی بین احزاب حاضر در کابینه راست افراطی، همزمان با مطرح شدن لایحه اصلاحات قضائی به این نتیجه رسیده است که اسرائیل به پایان راه و نابودی نزدیک شده است.


سه شنبه 17 مرداد 1402 ، 53 : 10

کد خبر :

بازدید : 283
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بین الملل

پربازدیدترین ها