چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403    2024/5/8

دوشنبه 16 مرداد 1402 ، 32 : 14

کد خبر :

رئیس قوه قضائیه مطرح کرد؛

مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز رفع می شود

رئیس قوه قضائیه گفت: پیگیری های لازم برای رفع مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار سبحان ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای پیش از ظهر دوشنبه در ادامه سفر خود به شهر شیراز ضمن بازدید از کارخانه روغن نباتی شیراز بیان کرد: در راستای تحقق منویات رهبری در حوزه رشد تولید دستگاه قضائی با حمایت از بنگاه‌های اقتصادی در تلاش است تا نسبت به فعال سازی واحدهای راکد در سطح کشور اقدام کند.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات مربوط به حوزه بانکی و همچنین انتقال کارخانه روغن نباتی به خارج از شهر جهت کاهش مشکلات زیست‌محیطی از جمله موضوعاتی است که در خصوص این کارخانه مدنظر است.

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: با ورود دستگاه قضائی، اقدامات ناظر بر جلوگیری از ورشکستگی، رکود، تعطیلی و ارتقای تولید و اشتغال در این کارخانه، در دستور کار قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای خروج کارخانه روغن نباتی از شیراز نیز تصریح کرد: تمهید مقدمات حقوقی و قضائی جهت انتقال کارخانه مزبور به خارج از شهر و در منطقه ویژه اقتصادی، جهت صیانت از حقوق عامه و رفع مشکلات زیست‌محیطی از جمله برنامه‌هایی است که در این حوزه اتخاذ شده است.

رئیس دستگاه قضا یادآور شد: حل و فصل کامل مشکلات کارخانه روغن نباتی شیراز، نیازمند همراهی و کمک همه بخش‌های ذی‌ربط است و در این مسیر، دستگاه قضائی همانگونه که تاکنون مساعدت‌های لازم را داشته است، همچنان سعی خواهد کرد بر اساس قوانین و مقررات، رفع مشکلات مربوط به حوزه بانکی و همچنین انتقال کارخانه به خارج از شهر جهت کاهش مشکلات زیست‌محیطی را در دستور کار قرار دهد.


دوشنبه 16 مرداد 1402 ، 32 : 14

کد خبر :

بازدید : 353
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار فارس

پربازدیدترین ها