پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403    2024/5/9

دوشنبه 16 مرداد 1402 ، 26 : 14

کد خبر :

رئیس ستاد انتخابات بوشهر:

تعامل لازم بین ستاد اجرایی انتخابات و هیات نظارت در استان بوشهر وجود دارد

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: یکی از شاخص‌های این استان وحدت، تعامل و هماهنگی بین ستاد اجرایی انتخابات و هیات نظارت است که با هم‌افزایی زمینه حضور و مشارکت پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم می‌کند.

به گزارش سبحان ، اکبر پورات روز دوشنبه در نخستین روز از شروع پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست با هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر اظهار کرد:مرحله پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همزمان با سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز شده است.

وی افزود:پیش ثبت نام از متقاضیان از ساعت هشت صبح امروز آغاز شد و داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه‌ای که وزارت کشور به همین منظور طراحی کرده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری و ثبت نام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: طبق اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات وزارت کشور عدم اقدام در موعد تعیین شده پیش ثبت نام، مانع ثبت نام نهایی خواهد شد .

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: همه می‌توانند از طریق تلفن‌های همراهشان به راحتی وارد صفحه‌ای که برای پیش ثبت نام در نظر گرفته شده، شوند و ثبت نام را انجام دهند ولی تلفن همراهی که به وسیله آن اقدام به ثبت نام می‌کنند باید به نام منقاضی باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مؤلفه اصلی انتخابات امسال است، بیان کرد: انتخابات در کشور ما تجلی گاه مردم سالاری دینی، مظهر حماسه سیاسی و عرصه چرخش نخبگان است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در آن بر قوام نظام می‌افزاید.


دوشنبه 16 مرداد 1402 ، 26 : 14

کد خبر :

بازدید : 96
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بوشهر

پربازدیدترین ها