پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403    2024/5/9

يكشنبه 15 مرداد 1402 ، 34 : 13

کد خبر :

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی:

پلمب ۲ واحد مشاور املاک متخلف در بیرجند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: ۲ واحد صنفی مشاور املاک متخلف در بیرجند شناسایی و به علت گرانفروشی پلمب شد.

به گزارش سبحان از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، علی محدثی نژاد روز یکشنبه درباره جزئیات این خبر گفت: این واحدهای صنفی مشاور املاک روز گذشته در گشت مشترک تعزیرات حکومتی شناسایی شدند.

وی تخلف این واحدهای مشاور املاک را گرانفروشی اعلام کرد و افزود: پرونده متخلفان برای رسیدگی قانونی به شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: روز گذشته (شنبه) در اجرای طرح تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات با حضور نماینده وزارت راه و شهرسازی در کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات ۱۰ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک در بیرجند انجام شد.

وی بیان کرد: براساس مصوبه جلسه شورای عالی مسکن به دستور رئیس جمهور این طرح در سراسر کشور تشدید شده و در استان خراسان جنوبی نیز در حال اجرا است.

محدثی نژاد همچنین گفت: ۱۷ پرونده تخلف در ۹۱ فقره بازرسی از ابتدای اجرای طرح بازرسی مشاوران املاک در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن مقررات نظام صنفی، گرانفرشی و صادر نکردن فاکتور از جمله تخلفات این افراد بوده است افزود: متخلفان به پرداخت ۲۱۹ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: ۲۷ تیم در طرح بازرسی از مشاوران املاک مشارکت دارند و بازرسی‌ها با همکاری ادارات صمت و راه و شهرسازی انجام می‌شود.


يكشنبه 15 مرداد 1402 ، 34 : 13

کد خبر :

بازدید : 108
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار خراسان جنوبی

پربازدیدترین ها