پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403    2024/5/9

يكشنبه 15 مرداد 1402 ، 58 : 12

کد خبر :

نویسنده «عشق کوفی»: کار تاریخی به دلیل سخت‌بودن، اولویت خیلی‌ها نیست

نویسنده فیلمنامه سریال «عشق کوفی» گفت: کار تاریخی حقیقتا سخت است چون هم پروداکشن بالایی دارد و هم نیازمند هنرور بسیار است؛ ضمن این که طراحی صحنه و لباس آن سخت است و در نتیجه کارکردن در این وادی اولویت خیلی‌ها نیست.

به گزارش سبحان فائزه یارمحمدی در مورد ایده نگارش سریال عشق کوفی (حسن آخوندپور ۱۴۰۱) بیان کرد: ایده این قصه سفارشی از سمت سازمان اوج و داستانی یک خطی بود و خواستند که حول محور این موضوع کار شود؛ این قصه یک خطی که آن را پرداخت کردیم و بسط دادیم ماجرای یک عشق بود که به دلایل سیاسی و مذهبی به چالش کشیده می شود. شیوه هایی که برای پردازش و به چالش کشیدن قصه وجود دارد (موانعی که جلوی راه قهرمان قصه قرار می گیرد) را به کار گرفتیم و تلاش کردیم که سریال لایه لایه باشد که به همان میزانی که سریال جلو می رود مخاطب دچار کشف شود؛ همان گونه که در کاراکتر نائله می بینیم با جلو رفتن قصه پرده هایی برداشته می شود و مخاطب به شناخت دیگری از او می رسد.

وی درباره زمانی که صرف نگارش فیلمنامه کرده، اظهار داشت: از زمان شکل گیری ایده، نگارش و اصلاحات (اصلاحیه هایی در زمان نگارش برایمان رخ داد) تا خروجی کار ۱۰ ماه طول کشید.

نویسنده «عشق کوفی»: کار تاریخی به دلیل سخت‌بودن، اولویت خیلی‌ها نیست

                                                  فائزه یارمحمدی


يكشنبه 15 مرداد 1402 ، 58 : 12

کد خبر :

بازدید : 65
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار فرهنگی

پربازدیدترین ها