پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403    2024/4/25

جمعه 25 آذر 1401 ، 0 : 12

کد خبر :

جانشین فرماند کل سپاه پاسداران:

تحریم ها بی اثر شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به توانمندی های اقتصادی و خودکفایی کشور گفت: تحریم های دشمن بی اثر شده و راه توسعه کشور ادامه دارد.

سردار علی فدوی ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سردار رستم قاسمی که در بخش گله دار شهرستان مهر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با سرعت رو به جلو است و همه دشمنی‌ها با شکست مواجه شده که مقدمه واقعه‌ای بزرگ است.

او گفت: معرفت مردمان عالم به اسلام با ۴۰ سال قبل قابل مقایسه نیست و در همه نقاط عالم به برکت امامین انقلاب و ایران اسلامی به اسلام معرفت پیدا کرده‌اند.

وی گفت: دعوای بین حق و باطل هیچ وقت تمام شدنی نیست و آمریکائیها ۴۴ سال است که با ایران اسلامی در حال جنگ هستند و پیروزی‌های جبهه حق و جمهوری اسلامی زیاد است ولی به لطف الهی جبهه حق پیروز این میدان خواهد بود.

وی تصریح کرد: آیا توان نظامی، اقتصادی، رسانه‌ای و… ایران اسلامی بیشتر از آنها شده است که باید گفت خیر، می‌بینید که توانمندی‌های آنها بیشتر است اما چرا نتایج به سمت و سوی ایران اسلامی است باید گفت که وعده خداوند است که می‌فرماید تکالیفی که به عهده شماست انجام دهید و نتایج را من حاصل می‌کنم.

وی ادامه داد: سال‌های طولانی و قریب به ۳۵ سال گذشته و در جنگ سخت کسی نتوانست تیری به سمت انقلاب اسلامی شلیک کند اما جنگ را در روش‌های دیگر مانند جنگ رسانه‌ای، فرهنگی، شناختی و اقتصادی شروع کرده‌اند و تلاش‌های زیادی هم می‌کنند.

سردار فدوی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی پاسداران این نظام و انقلاب اند و مهم نیست دشمن چه جنگی را شروع کرده است و باید گفت که پاسداران در تمامی جنگ‌ها به مصاف با دشمن رفته‌اند.

وی افزود: پس از جنگ تحمیلی، روش جنگ تغییر کرده، اما جرأت جنگ نظامی با ما را نداشتند.

وی گفت: تحریم‌ها از سال ۵۸ الی ۹۰ در دولت‌های مختلف افزایش یافت و شکست تحریم‌ها و بی اثر کردن آنها قوت گرفته است.


جمعه 25 آذر 1401 ، 0 : 12

کد خبر :

بازدید : 793
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها