پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403    2024/5/16

پنجشنبه 12 مرداد 1402 ، 47 : 9

کد خبر :

نایب رئیس قایقرانی:

کاهش آب دریاچه، پاروزنان را با مشکل مواجه کرده است

نایب رئیس زنان فدراسیون قایقرانی گفت: گرمای شدید هوا و کاهش چشمگیر آب دریاچه مجموعه ورزشی آزادی، پاروزنان را با مشکل جای مواجه کرده است.

به گزارش سبحان ، کتایون اشرف درباره وضعیت دریاچه آزادی، اظهار داشت: ۲۰ روز دیگر تیم ملی روئینگ به اردوی روسیه اعزام می‌شود و به مدت یکماه در این کشور تمرین می‌کند تا ورزشکاران از آمادگی لازم پیش از بازی‌های آسیایی برخوردار شوند. همچنین حضور در مسابقات قهرمانی جهان آلمان محک خوبی برای تیم‌های آب‌های آرام و پارا است و می‌تواند منجر به کسب سهمیه شود.

وی افزود: در کنار آن تیم کانوپولو به مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌رود و این شرایط می‌تواند اتفاق خوبی برای باشگاه‌های کشور باشد. امیدوارم شاهد موفقیت این تیم در آسیا باشیم. تیم دراگون‌بوت نیز به مسابقات جهانی تایلند اعزام خواهد شد. این تیم‌ها شانس موفقیت زیادی در جهان و حتی باشگاه‌های آسیا دارند.

نایب رئیس زنان فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: بیشترین تمرکز ما روی بازی‌های آسیایی و سهمیه المپیک بوده و به همین دلیل تمام تلاش ما بر این است تا بهترین شرایط را برای ورزشکاران و مربیان فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اردوهای تمامی رشته‌ها به صورت مستمر در حال برگزاری است. اردوی تیم ملی آب‌های آرام تا زمان اعزام به هانگژو ادامه دارد و اردوی روئینگ هم در روسیه به دلیل پیست استانداردی که دارد، برگزار می‌شود.

اشرف درباره شرایط بد دریاچه آزادی، خاطرنشان کرد: ایران کشور پرآبی نیست و این ماه که سپری شد در جهان جزو گرم‌ترین ماه‌های جهان بود. هرچند نمی‌توانیم این واقعیت را کتمان کنیم که پاروزنان تنها در دریاچه آزادی تمرین می‌کنند و با این وضعیت دچار مشکل می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید شرایط برای قایقرانان فراهم شود تا از فرصت کم باقی مانده تا بازی‌های آسیایی استفاده کنند، چراکه پدرو سنا سرمربی برزیلی تیم ملی آب‌های آرام ایران از شرایط فعلی ناراحت و عصبانی است.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: تاکنون مققر شده تا پنج دختر در بخش روئینگ، ۷ دختر در آب‌های آرام و یک دختر در اسلالوم به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شوند. رکوردهای دختران در این مدت خیلی بهتر شده است و هر روز مسیر درست را طی می‌کنند و بهترین اتفاق را می‌توانند در مسابقات قهرمانی جهان رقم بزنند.


پنجشنبه 12 مرداد 1402 ، 47 : 9

کد خبر :

بازدید : 72
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها