دوشنبه 31 اردیبهشت 1403    2024/5/20

چهارشنبه 11 مرداد 1402 ، 35 : 14

کد خبر :

جوانان مناطق محروم به سفر اربعین می‌روند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره اینکه سال گذشته ۱۰ هزار جوان و نوجوان از محلات کم‌برخوردار در اربعین حسینی(ع) شرکت کردند، گفت:امسال هم جوانان و نوجوانان ساکن در محلات هدف طرح، از این سفر پربرکت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری سبحان ، حبیب‌اله آسوده در گردهمایی جوانان و نوجوانان محلات ۲۰۲۰ که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، افزود: طرح توانمندسازی محلات چند سالی است در سطح کشور با محوریت دستگاه‌های اجرایی از جمله کمیته امداد، هلال احمر، بهزیستی، ستاد فرمان امام(ره)  فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هر کدام از این نهادها و سازمان‌ها گوشه‌ای از کار  را برعهده گرفته‌اند، ادامه داد: ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با همکاری مردم و تلاش مسئولان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اشتغال و بهداشت و درمان در ۲۰۲۰ محله محروم  فعالیت می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره اینکه سال گذشته ۱۰ هزار جوان و نوجوان از محلات کم‌برخوردار در همایش اربعین حسینی(ع) شرکت کردند، بیان کرد: امسال نیز جوانان و نوجوانان ساکن در محلات هدف طرح، از این سفر پربرکت اربعین بهره‌مند خواهند شد.

آسوده ضمن تقدیر از کمک‌های مردم از مردم و حامیان برای اعزام خانواده‌های تحت حمایت به سفرهای معنوی و زیارتی، اظهار کرد: در طرح شوق زیارت، مددجویان کمیته امداد با کمک خیران به سفرهای زیارتی از جمله اربعین اعزام می‌شوند.


چهارشنبه 11 مرداد 1402 ، 35 : 14

کد خبر :

بازدید : 73
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار اجتماعی

پربازدیدترین ها