پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403    2024/5/9

سه شنبه 10 مرداد 1402 ، 20 : 14

کد خبر :

مرگ مشکوک بازیگر فروشنده مواد مخدر

آنگوس کلود بازیگر سریال «سرخوشی» در ۲۵ سالگی درگذشت؛ علت مرگ این بازیگر که بیشتر به خاطر بازی در نقش فروشنده مواد مخدر «فزکو» شناخته می‌شد، هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار سینمایی سبحان ، رسانه‌ها اعلام کردند که آنگوس کلود بازیگر سرخوشی – Euphoria در کنار خانواده‌اش در ایالت اوکلند کالیفرنیا درگذشت. طبق آنچه خانواده این بازیگر فاش کرده‌اند مرگ او چند روز پس از درگذشت پدرش اتفاق افتاد.

خانواده کلود در بیانیه‌ای نوشتند که آنگوس به عنوان یک هنرمند، یک دوست، یک برادر و یک پسر، از بسیاری جهات برای همه ما خاص بود. هفته گذشته او پدرش را به خاک سپرد و به شدت با این غم دست و پنجه نرم کرد.

چند ماه پیش از مرگ آنگوس، مردی که خود را مدیر سابق این بازیگر می‌خواند گفته بود که ستاره سرخوشی در حال مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر است.

در ماه آوریل، دیومی کوردرو مدیر استعدادهای آنگوس ادعا کرده بود در سال ۲۰۲۱ پس از ملاقات با او در یک کلینیک توانبخشی، این بازیگر در آن زمان بیمار بوده است.

او گفته بود پس از ترخیص از مرکز توانبخشی، شاهد مبارزه مداوم آنگوس با اعتیاد به مواد مخدر بوده است.

مادر آنگوس صبح دوشنبه در تماسی با پلیس از احتمال اوور دوز کردن پسرش بر اثر مصرف مواد مخدر خبر داده بود. اما همچنان علت دقیق مرگ این بازیگر اعلام نشده است.

همچنین به گفته مایکل هانت افسر اطلاعات عمومی سازمان آتش نشانی، وقتی اولین امدادگران از اداره آتش نشانی اوکلند روز دوشنبه حوالی ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت محلی برای اورژانس پزشکی اعزام شدند، کلود پیشتر مرده بود و علت مرگ هنوز مشخص نشده است.


سه شنبه 10 مرداد 1402 ، 20 : 14

کد خبر :

بازدید : 67
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار فرهنگی

پربازدیدترین ها