چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 08 مرداد 1402 ، 33 : 12

کد خبر :

مربی تیم نوجوانان:

هدف ما در رقابت‌های جهانی، دفاع از اعتبار والیبال ایران است

مربی تیم والیبال نوجوانان گفت: هدف همه اعضای تیم دفاع از اعتبار والیبال ایران است و امیدوارم زحماتی که در این ۲ سال برای تیم نوجوانان صورت گرفته به نتیجه خوب ختم شود.

به گزارش سبحان ، حسام‌الدین نائیجی ، در خصوص اینکه بازیکنان تیم والیبال نوجوانان برای رقابت‌های قهرمانی جهان به چه شکل انتخاب شدند، اظهار داشت: تشکیل تیم فعلی والیبال نوجوانان از سال ۱۴۰۰ کلید خورد و محمد وکیلی با حضور در استان‌ها اقدام به استعدادیابی کرد و نزدیک به ۲ هزار بازیکن نوجوان مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این ۲ هزار نفر تیم فعلی نوجوانان انتخاب شد.

وی افزود: من از همان ۲ سال پیش که تیم نوجوانان کار خود را آغاز کرد در کادرفنی این تیم حضور داشتم. پس از ۶ ماه تمرین به یک تورنمنت در ایتالیا رفتیم و در این اردو ۱۸ بازیکن همراه بودند. در ادامه در رقابت‌های نوجوانان آسیا در تهران شرکت کردیم که به مقام دوم این رقابت‌ها رسیدیم.

مربی تیم والیبال نوجوانان تصریح کرد: در لیگ دسته یک، تیم نوجوانان در قالب تیم شمس شرکت کرد و توانست بازی‌های باکیفیتی انجام دهد. حضور در لیگ، تجربه خوبی برای بازیکنان نوجوان بود. چون این بازیکنان تجربه بازی در لیگ نداشتند؛ اما آنها در لیگ یک زیر فشار تماشاگران بازی کردند که این مسئله تجربه بزرگی برای آنها بود.

نائیجی گفت: تیم نوجوانان با دو سه بازیکن کمکی به مسابقات آسیای مرکزی که همه تیم‌های شرکت کننده از بازیکنان بزرگسال استفاده کرده بودند اعزام شد و در نهایت در جایگاه دوم قرار گرفت. پس از لیگ هم اردوی این تیم برای مسابقات جهانی آغاز شد. بازیکنان تیم نوجوانان در مجموع حدود ۲۱ ماه است که در اردو هستند. آنها هم از نظر فیزیکی و هم از فنی خیلی خام بودند؛ اما الان شرایط مناسبی دارند و خوشبختانه بازیکن‌سازی خیلی خوبی انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتی بازیکنانی که در لیست ۲۰ نفره تیم حضور داشتند اما برای مسابقات جهانی خط خوردند هم می‌توانند آینده والیبال ایران را بسازند و به تیم ملی کمک کنند. در حال حاضر که در آستانه مسابقات جهانی هستیم همه اعضای تیم، همدل هستند و هدف‌شان دفاع از اعتبار والیبال ایران است و امیدوارم زحماتی که در این ۲ سال برای این تیم صورت گرفته به نتیجه خوب ختم شود.


يكشنبه 08 مرداد 1402 ، 33 : 12

کد خبر :

بازدید : 66
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها