چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

شنبه 07 مرداد 1402 ، 36 : 14

کد خبر :

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان:

سه پروژه تأمین آب در بانه و سقز در حال اجراست

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: ۳ پروژه تأمین آب در شهرستانهای بانه و سقز با اعتبار مجموع ۱۳۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش سبحان ، محمد مهندس فرهاد اظهار کرد: ۲ پروژه احداث منبع ۵هزار مترمکعبی برای شرق و جنوب شهر بانه و آبرسانی به مجتمع روستایی در شهرستان بانه و یک پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی در شهرستان سقز هم اکنون در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه احداث منبع ذخیره ۵۰۰۰ مترمکعبی بانه با هدف رفع تنش آبی مناطق شرق و جنوب این شهر با جمعیت ۵۰ هزار نفر هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت دارد و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال از محل طرح آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی در حال اجرا است.

مهندس فرهاد افزود: آبرسانی به مجتمع روستایی شیوه ده دیگر پروژه ای است که در شهرستان بانه و در قالب طرح ملی محرومیت زدایی با پیشرفت ۸۱ درصدی در حال اجرا است؛ اعتبار این پروژه ۶۲۰ میلیارد ریال بوده و هدف آن تامین آب شرب ۲۲ روستای این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان، خاطرنشان کرد: در شهرستان سقز، آبرسانی به مجتمع روستایی کوچه طلا- باغلوچه در قالب طرح ملی محرومیت زدایی با اجرای عملیات انجام ۴۰ کیلومتر خط انتقال و ۲۹۷۰ مترمکعب مخزن و ۱۰ باب ایستگاه پمپاژ، با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت ۶۲ درصد با هدف تامین آب شرب ۲۵ روستا در حال اجرا است.


شنبه 07 مرداد 1402 ، 36 : 14

کد خبر :

بازدید : 148
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها