دوشنبه 31 اردیبهشت 1403    2024/5/20

شنبه 07 مرداد 1402 ، 35 : 12

کد خبر :

مراسم سوگواری امام حسین ویژه مادران و کودکان برگزار می‌شود

همزمان با آغاز دهه دوم محرم الحرام، مراسم سوگواری امام حسین (ع) ویژه مادران و کودکان حسینی از فردا یکشنبه ۸ مرداد تا چهارشنبه ۱۱ مرداد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سبحان ، همزمان با آغاز دهه دوم محرم الحرام، مراسم سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش ویژه مادران و کودکان حسینی توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مشارکت خانه نساء و هیأت ابناء الزهرا از فردا یکشنبه ۸ مرداد تا چهارشنبه ۱۱ مرداد در این موزه برگزار می‌شود.

این هیئت با هدف استفاده بهتر مادران از مجالس سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ارائه آموزش‌های لازم متناسب با سنین نونهالان و نوجوانان، تبیین مباحث مرتبط، ایجاد علقه، ارتباط و پایه‌گذاری فعالیت‌های فرهنگی برای نسل جدید و گرایش به جلسات دینی و هیئتی شدن برپا می‌شود.

در این هیئت برای کودکان تا ۱۱ سال در فضایی مجزا برنامه‌های متفاوت و مناسب سن آن‌ها در نظر گرفته شده تا با فضای مجلس و روضه آشنایی و انس بیشتری بگیرند.

این مراسم سوگواری از فردا یکشنبه ۸ مرداد تا چهارشنبه ۱۱ مرداد ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.


شنبه 07 مرداد 1402 ، 35 : 12

کد خبر :

بازدید : 129
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار فرهنگی

پربازدیدترین ها