چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

شنبه 31 تیر 1402 ، 56 : 14

کد خبر :

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ:

فرهنگ ما آمیخته با امر به معروف و نهی از منکر است

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانگونه که سیدالشهدای مدافعان حرم شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند ما ملت امام حسین (ع) هستیم، فرهنگ ما فرهنگ حسینی، ایثار و فداکاری و آمیخته با امر به معروف ونهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار سبحان ، حجت الاسلام والمسلمین نوید شکوهی با اشاره به برپایی خیمه عزای حضرت سید الشهدا علیه السلام در محوطه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی اظهار داشت: همانگونه که امام حسین (ع) جان خود را در این راه فدا کردند ما نیز با افتخار آماده جانفشانی برای حفاظت وحراست از این فرهنگ غنی هستیم.

وی ادامه داد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی «یکی از بزرگترین نعمت ها، نعمت خاطره و یاد حسین‌بن‌علی علیه‌السلام، یعنی نعمت مجالس عزا، نعمت محرم ونعمت عاشورا برای جامعه شیعی ماست.»

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بر همه ما لازم است قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و البته در کوچه‌ و خیابان های شهر کاملا مشهود است مردم ما عاشق امام حسین (ع ) هستند و هرکس به اندازه وسع خود خیمه و بیرقی برپا کرده، لباس مشکی برتن کرده تا به محضر امام حسین علیه السلام اظهار ارادت کند.

حجت الاسلام شکوهی اظهار داشت: مدیران و کارکنان این وزارتخانه نیز با برپایی و حضور در این خیمه عزا، در ایام محرم به قرائت زیارت عاشورا و اقامه عزاداری ماه محرم می پردازند.


شنبه 31 تیر 1402 ، 56 : 14

کد خبر :

بازدید : 129
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار فرهنگی

پربازدیدترین ها