چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 30 : 14

کد خبر :

استاندار فارس:

۵۰۰ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن شیراز اختصاص می یابد

استاندار فارس گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی، ۵۰۰ هکتار زمین در یکی از مناطق شهر شیراز به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص خواهد یافت.

به گزارش سبحان ، محمد هادی ایمانیه، روز چهارشنبه ، با اشاره به سفر روز گذشته بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به این استان افزود: در این سفر وزیر راه و شهرسازی با توجه به کمبود زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی نقاط استان از جمله شیراز، با تخصیص زمین مذکور موافقیت کرد.
وی ادامه داد: این زمین قطعا می تواند مساله و مشکل کمبود زمین هزاران متقاضی نهضت ملی مسکن را مرتفع کند.

 

تعیین تکلیف آزادراه شیراز - اصفهان
استاندار فارس، مهمترین دستاورد سفر وزیر راه و شهرسازی را تعیین تکلیف آزادراه شیراز – اصفهان دانست و گفت: در جریان بازدید از این پروژه، وزیر راه و شهرسازی قول داد که تا پایان شهریور امسال ۶ قطعه اول این پروژه به بهره برداری برسد و قطعه هفت نیز حتی المقدور به عنوان بزرگراه مورد بهره برداری قرار گیرد.
ایمانیه افزود: همچنین در خصوص محور کمربندی شهر شیراز هم با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد که ظرف یکی دو هفته آینده یک طرح جامع از جانب استان به وزارت راه و شهرسازی ارائه دهیم تا در سفر دوم دولت گنجانده شود.
وی ادامه داد: امیدواریم این اقدام کمک کند که مشکل این محور پرحادثه که سالانه تعداد زیادی در آن کشته و مصدوم می شوند حل شود.


چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 30 : 14

کد خبر :

بازدید : 139
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها