چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 8 : 13

کد خبر :

مدیر حقوقی تراکتور:

در پرونده کاوه رضایی درخواست غرامت ۹ میلیاردی کردیم

مدیر حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه پرونده شکایت از کاوه رضایی را مجدداً به جریان انداخته و درخواست غرامت ۹ میلیاردی از این بازیکن کرده است.

به گزارش سبحان ،سعید محمدپور مدیر حقوقی باشگاه تراکتور درباره شکایت مجدد این باشگاه از کاوه رضایی اظهار داشت: ما بار دیگر شکایت‌مان را ارائه کردیم و پرونده جدید هم به جریان افتاده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «لایحه شکایت جدید تراکتور از کاوه رضایی چه تفاوتی با گذشته دارد؟»، گفت: یک مقدار مستندات و مدارک‌‌مان را در پرونده جدید تقویت کردیم. ما هم درخواست غرامت دادیم و هم محرومیت بازیکن.

مدیر حقوقی باشگاه تراکتور در مورد اینکه «درخواست غرامت این باشگاه چقدر است؟»، تصریح کرد: درخواست غرامت‌مان 9 میلیارد تومان است. به هر حال ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و روی او حساب کرده بودیم و از فسخ قراردادش ضربه دیده‌ایم. به این ترتیب هم بازیکن جریمه خواهد شد و هم باید غرامت بدهد.

محمدپور راجع به پیگیری این پرونده در دادگاه CAS نیز توضیح داد: فکر می‌کنم کاوه رضایی بخشی از هزینه دادرسی CAS را واریز کرده و منتظریم ببینیم دادگاه عالی ورزش چه زمانی تصمیم می‌گیرد. دادگاه به طرفین فورجه‌ای داده بود تا ببیند تمایلی به استماع و جلسه دارند یا خیر! به هر حال با توجه به تعدد طرفین در پرونده باید نظر همه طرفین (فدراسیون فوتبال، استقلال، تراکتور و کاوه رضایی) گرفته شود و فعلاً پرونده در این وضعیت قرار دارد. 

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا باشگاه تراکتور می‌تواند قراردادهای جدید خود را ثبت کند و مشکلی بابت بدهی در کمیته وضعیت ندارد هم به تسنیم گفت: بعید می‌دانم ما مشکلی داشته باشیم. ممکن است یک پرونده با مبلغ خیلی پایین در جریان باشد، ولی بعید می‌دانم مشکلی بابت ثبت داشته باشیم.


چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 8 : 13

کد خبر :

بازدید : 231
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها