چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 4 : 13

کد خبر :

بانوی مدال آور دوومیدانی:

اسماعیل‌نژاد: با حضور سجادی فاصله میان ورزشکاران و مسئولین ورزش از بین رفته است

بانوی مدال آور دوومیدانی گفت: همیشه یک فاصله‌ای میان ورزشکاران و مسئولین ورزش کشور بوده که همین امر موجب عدم رفع بسیاری از مشکلات در ورزش می‌شد که خوشبختانه با حضور سجادی این فواصل از بین رفته و شاهد اتفاقات بسیار خوب هستیم.

به گزارش سبحان ، حمیده اسماعیل‌نژاد بانوی مدال آور دوومیدانی با اشاره به شرایط خوب و رو به رشد ورزش کشور اظهار داشت: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که برای جامعه ورزش افتاد این بود که وزیر انتخاب شده برای ورزش کشور فردی آگاه به علم ورزش و قهرمان ملی ورزشی آگاه به مشکلات و خواسته‌های ورزشکاران است.

وی افزود: من ۹ سال است که در حوزه ورزش فعالیت دارم و همیشه یک فاصله‌ای میان ورزشکاران و مسئولین ورزش کشور بوده که همین امر موجب عدم رفع بسیاری از مشکلات در ورزش می‌شد که خوشبختانه با حضور سید حمید سجادی این فواصل از بین رفته و شاهد اتفاقات بسیار خوب هستیم.

اسماعیل‌نژاد یادآور شد: سجادی با زمانی که به شنیدن درد و دل و رفع مشکلات ورزشکاران اختصاص می‌دهد، معنای واقعی خانواده ورزش را به همه ما ثابت کرد و اکنون ما از صمیمم قلب جامعه ورزش ایران را یک خانواده می‌دانیم که فردی دلسوزانه نگران موفقیت ما است و برای سربلندی ما تلاش می‌کند.

بانوی مدال آور دوومیدانی در ادامه تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که جامعه ورزش با آن درگیر بود، اداره فدراسیون‌ها توسط افرادی بود که دغدغه ورزشی نداشتند که خوشبختانه با حضور سجادی شاهد رفع این مشکل نیز هستیم و تکلیف بسیاری از فدراسیون‌ها که توسط سرپرست اداراه می‌شدند مشخص شد و همچنین برای فدراسیون‌هایی که مدیریت درست نداشتند سرپرست اصلح در نظر گرفته شد.


چهارشنبه 28 تیر 1402 ، 4 : 13

کد خبر :

بازدید : 233
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها