چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

دوشنبه 26 تیر 1402 ، 51 : 14

کد خبر :

با حضور معاون هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس

همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد

همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در تالار حافظ شیراز برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این مراسم با اظهار خرسندی از حضور در جمع بازنشستگان اظهار امیدواری کرد که پاسخگویی به مطالبات این طیف خدوم با روندی امیدوار کننده دنبال شود و سرعت گیرد.
وی در خصوص مطالبات مهم و دارای اولویت بازنشستگان استان فارس گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان و دائمی شدن این همسان سازی، یکسان سازی نظام بیمه سلامت و اجرای ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری، بهبود خدمات گردشگری و رونق گرفتن خانه های امید بازنشستگان از جمله مطالبات بازنشستگان عزیز تحت پوشش است.
 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین به تلاش استاندار فارس جهت رسیدگی به مشکلات بازنشستگان در نشست هایی که به عنوان میز خدمت برگزار می گردد اشاره کرد و ادامه داد: با تاکید استاندار محترم فارس، دکتر ایمانیه، خدمت به بازنشستگان از اولویت های اصلی استان است.
گفتنی است همایش بزرگ روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری فارس با استقبال کم نظیر بازنشستگان به همت صندوق بازنشستگی کشوری فارس و کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شیراز و سایر کانون‌ها برگزار شد.


دوشنبه 26 تیر 1402 ، 51 : 14

کد خبر :

بازدید : 139
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها