چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

دوشنبه 26 تیر 1402 ، 50 : 14

کد خبر :

۱۴۰۲/۰۴/۲۶در سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان:

سر ماندگاری و مصونیت جمهوری اسلامی، اتکای به مردم و رأی آنان بوده است

استاندار فارس: شورای نگهبان همواره کوشیده تا با قانون محوری و قاطعیت در اقدامات منطبق بر قوانین در حوزه های نظارتی و تفسیری، در انتخابات نیز، با تأیید صلاحیت داوطلبان و صیانت از آرای مردم و مقابله با جرائم و تخلفات انتخاباتی، به بهترین وجه به وظایف خود عمل کند و رأی مردم و احترام و آبروی اشخاص را محترم بدارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه همزمان با سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای نگهبان در جایگاه حراست و پاسداری از شریعت اسلام و قانون اساسی، نقطه‌ی تضمین و تأمین برای نظام اسلامی است تا از مسیر دین منحرف نشده و به ورطه‌ی استبداد نیفتد.

این نهاد همواره کوشیده تا با قانون محوری و قاطعیت در اقدامات منطبق بر قوانین در حوزه های نظارتی و تفسیری، در انتخابات نیز، با تأیید صلاحیت داوطلبان و صیانت از آرای مردم و مقابله با جرائم و تخلفات انتخاباتی، به بهترین وجه به وظایف خود عمل کند و رأی مردم و احترام و آبروی اشخاص را محترم بدارد.

امسال نیز، همچون سنوات گذشته، حضور نمایندگان انقلابی، متخصص و ولایت مدار بر صندلی های قانون گذاری و دفاع از حقوق مردم، در گرو اجرای دقیق و کامل وظایف این شوراست.

اینجانب فرا رسیدن ۲۶ تیر ماه سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به فقها و حقوقدانان محترم شورا و رئیس و اعضای محترم دفتر نظارت و بازرسی استان و شهرستان‌های فارس تبریک گفته و از خدای متعال برای همگان آرزوی توفیق در عمل به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری در نقش آفرینی مثبت و موثر در انتخابات پیش رو را خواستارم.

محمدهادی ایمانیه
استاندار فارس


دوشنبه 26 تیر 1402 ، 50 : 14

کد خبر :

بازدید : 135
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها