چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 25 تیر 1402 ، 40 : 15

کد خبر :

محیط‌زیست خواستار برخورد با صفحات مجازی خرید و فروش حیات‌وحش شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از پلیس پیشگیری فراجا خواست تا صفحات خرید و فروش سلاح و قاچاق حیات وحش در فضای سایبری را پیگیری و با آنها برخورد کند.

به گزارش سبحان، از یگان حفاظت محیط زیست، به منظور تعامل بیش از پیش فراجا با سازمان حفاظت محیط زیست، نشستی با حضور رییس اداره رصد و پایش فضای مجازی پلیس پیشگیری فراجا و فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در دفتر فرماندهی یگان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این نشست فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست، خواستار پیگیری مستمر و قاطع درباره برخی از صفحات در فضای سایبری شد که در آن به نمایش شکار و شیوه های آن می‌پردازند و یا خرید و فروش سلاح و قاچاق حیات وحش را انجام می‌دهند.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی به نقش پلیس فراجا در تامین امنیت فضای سایبری و کشف جرایم محیط زیستی اشاره کرد و گفت: بررسی ابعاد و موضوعات این حوزه، نیاز به برگزاری جلسات تعاملی بیشتری دارد.

همچنین رئیس اداره رصد و پایش فضای مجازی پلیس پیگشیری فراجا با اشاره به دغدغه‌های جدی محیط زیستی فراجا، گفت: یکی از مباحث پر اهمیت و مهم، محیط زیست و اکوسیستم کشور است تا جایی که در مباحث امنیت ملی هم این موضوع همواره مورد توجه قرار می‌گیرد.

سعید ملانژاد ضمن ابراز مساعدت و همکاری بیشتر با یگان حفاظت سازمان محیط زیست از تلاش برای برقراری سامانه رصد و پایش و احصاء آمار و اطلاعات متخلفین خبر داد.


يكشنبه 25 تیر 1402 ، 40 : 15

کد خبر :

بازدید : 224
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار اجتماعی

پربازدیدترین ها