چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 25 تیر 1402 ، 54 : 13

کد خبر :

استاندار فارس در جلسه ایجاد زنجیره های ارزش:

ضرورت تدوین آیین نامه حمایت از زنجیره های ارزش؛ از برندسازی تا ایجاد انگیزه

دکتر ایمانیه ضمن اینکه شهرستان ها و دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد تا حداقل یک زنجیره ارزش معرفی نمایند، گفت:آیین نامه حمایت از زنجیره ارزش در فارس با همکاری دستگاه‌های مسئول تدوین و بسته حمایتی ویژه ایشان مشخص شود.
به گزارش سبحان ، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به نقل از دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه بررسی راه‌های ایجاد زنجیره‌های ارزش که در شیراز برگزار شد، از نوع نگاه کلان کشور و حاکمیت مبنی بر ایجاد زنجیره‌های ارزش خبر داد و خواستار حمایت از پژوهش‌ها و مقالات مرتبط در این زمینه شد و افزود: نشریه‌هایی که در برخی سازمان‌ها منتشر می‌شوند کما فی السابق ادامه یابند و تمامی حوزه‌های مربوط با زنجیره‌های ارزش را در برگیرند.
 
 استاندار فارس ادامه داد: شهرستان ها و سازمان‌های اجرایی می‌بایست حداقل یک زنجیره ارزش تعریف و ارائه دهند؛شهرستان‌ ها می‌توانند با یکدیگر همکاری کنند.
 
 وی بر ضرورت تدوین آیین نامه جامع حمایت از زنجیره‌های ارزش استان تاکید کرد و گفت: آیین نامه حمایت از زنجیره ارزش در فارس، با همکاری دستگاه‌های مسئول تدوین و بسته حمایتی ویژه ایشان مشخص شود.
 دکتر ایمانیه تصریح کرد: به سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایعی که متقاضی حمایت هستند در جهت ایجاد زنجیره ارزش مشورت ارائه شود.
 
 وی بر ضرورت ایجاد انگیزه در این زنجیره‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: زنجیره های ارزش با برندسازی ایجاد انگیزه می کنند؛ هر چیزی که در این زنجیره جای می‌گیرد با همین برند و همین نام در بازار هدف ارائه شود.
 
 نماینده ارشد دولت در فارس به تعاریف انجام شده مبنی بر ایجاد زنجیره‌های ارزش نیز اشاره کرد و افزود: زنجیره‌های ارزش می‌بایست دسته‌بندی و اولویت بندی شود شاخص‌هایی تدوین و پس از وزن‌دهی و امتیاز دهی زنجیره‌ها اولویت بندی گردند.
 
 وی خطاب به سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: تعدادی از بسته‌های سرمایه‌گذاری برای تکمیل زنجیره‌های ارزش مهیا شود.
 
 استاندار فارس بر ضرورت ایجاد دبیرخانه زنجیره‌های ارزش تاکید کرد و گفت: کارنامه فعالیت امور اقتصادی و کارگروه ایجاد زنجیره‌های ارزش، عملکردها و نتیجه های نهایی آنهاست.

 


يكشنبه 25 تیر 1402 ، 54 : 13

کد خبر :

بازدید : 132
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها