چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

يكشنبه 25 تیر 1402 ، 35 : 12

کد خبر :

تاوان همکاری نداشتن ۲ باشگاه لیگ برتری فوتسال با تیم امید؛

محرومیت و جریمه نقدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص شکایت کمیته فوتسال از دو باشگاه لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش سبحان ، از فدراسیون فوتبال، باتوجه به برگزاری اردوی تیم فوتسال امید جهت شرکت در مسابقات کافا و پیرو مکاتبات قبلی کمیته فوتسال بابت درخواست اعزام بازیکن، شامل علی احسانی از باشگاه سن‌ایچ و امیررضا کهزادی و مهدی دهقان نجات از باشگاه گهر زمین سیرجان، باشگاه‌های فوق نسبت به اعزام بازیکنان نامبرده جهت حضور در اردوی تیم ملی خودداری کردند.

کمیته انضباطی از باشگاه‌های نامبرده و بازیکنان خواست تا در این خصوص دفاعیه خود را ارسال کنند.

بر همین اساس باشگاه سن‌ایچ ساوه توضیحاتی در مورد علت موافقت نکردن با اعزام علی احسانی در تمرینات و اردوی تیم امید را مطرح و از سوی باشگاه گهر زمین سیرجان جوابیه‌ای ارسال نشد.

در نتیجه کمیته انضباطی بر اساس محتویات پرونده و با توجه به همکاری نکردن بازیکنان، باشگاه‌ها و دفاعیات بلاوجه سن ایچ ساوه و انطباق موضوع با ماده ۸۳ مقررات انضباطی و با احراز تخلفات علی احسانی بازیکن تیم سن ایچ ساوه و امیررضا کهزادی و مهدی دهقان از باشگاه گهر زمین سیرجان هریک را منفرداً به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و هر نفر به پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین به استناد همان مقررات باشگاه سن ایچ ساوه به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گهر زمین سیرجان نیز به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.


يكشنبه 25 تیر 1402 ، 35 : 12

کد خبر :

بازدید : 139
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار ورزشی

پربازدیدترین ها