چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

پنجشنبه 22 تیر 1402 ، 9 : 13

کد خبر :

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

۷۷ واحد صنفی متخلف در شیراز پلمب شد

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از پلمب ۷۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش دریافتی پنجشنبه سبحان ، از پایگاه خبری پلیس، سردار یوسف ملک زاده اظهارکرد: طرح برخورد با واحدهای صنفی متخلف توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و بازرسان اتحادیه های مربوطه طی ۴۸ ساعت به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این راستا، تعداد ۷۷ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر استمرار اجرای این طرح های انتظامی در برخورد با صنوف متخلف، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستبند پلیس بر دستان اخاذ مامورنما با پنج میلیارد ریال کلاهبرداری در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری فرد مامورنمایی که بیش از پنج میلیارد ریال از شهروندان اخاذی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و اعلام کرد که فردی خود را مأمور پلیس مواد مخدر معرفی و مبلغی وجه نقد را از من اخاذی و متواری شد که بررسی موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران "کلانتری ۳۴ جام جم" با انجام اقدامات پلیسی، فرد اخاذ در یکی از محله های شیراز شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی ۵۴ عدد انواع کارت عابر بانک متعلق به شهروندان، ۲ دستگاه موبایل، ۳ عدد کلاه به
رنگ های مختلف، مبلغی وجه نقد، مقداری چسب و پلاک جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شیراز گفت: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که در پوشش مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دوستانم، حدود پنج میلیارد ریال از ۵۳ نفر اخاذی کرده ایم.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد، اظهارکرد: اگر از شهروندان سرقت مشابهی صورت گرفته شده است جهت پیگیری به پلیس آگاهی جنوب واقع در بلوار رازی مراجعه و نسبت به شناسایی کارت بانک مسروقه خود اقدام کنند.


پنجشنبه 22 تیر 1402 ، 9 : 13

کد خبر :

بازدید : 234
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها