چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

پنجشنبه 22 تیر 1402 ، 24 : 11

کد خبر :

شلیک موشک از کرانه باختری؛ کابوسی برای صهیونیست‌ها

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش و شهرک‌نشینان این رژیم نگران انتقال تجربیات تولید و شلیک موشک و راکت از غزه به کرانه باختری هستند و این مساله به کابوسی برای آنها تبدیل شده است‌.

به گزارش روز پنجشنبه سبحان ، به نقل از روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم»، ارتش رژیم اشغالگر به شدت نگران تلاش نیروهای مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری برای پیاده‌سازی نسخه حملات موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی است.

این روزنامه نوشت که شهرک نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری نیز به شدت نگران هستند که ارتش رژیم صهیونیستی چگونه می‌تواند از آنها در مقابل حملات موشکی مقاومت حفاظت کند.

اسرائیل الیوم اضافه کرد که شهرک‌های صهیونیستی در شمال کرانه باختری اشغالی در حال حاضر مجهز به سامانه‌هایی برای هشدار نسبت به شلیک موشک به این منطقه نیستند، اما سرویس‌های امنیتی رژیم اشغالگر در حال بررسی امکان استقرار چنین سامانه‌هایی در شمال کرانه باختری هستند.

با وجود تمرکز رژیم صهیونیستی بر جلوگیری از انتقال تجربه شلیک موشک از غزه یا لبنان به کرانه باختری، هفته گذشته دو راکت توسط گردان «العیاش» وابسته به گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس از شهر جنین در کرانه باختری به سوی یک شهرک صهیونیست‌نشین شلیک شد و کابوس صهیونیست‌ها را تعبیر کرد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای اشغالگران غاصب رقم زده است.


پنجشنبه 22 تیر 1402 ، 24 : 11

کد خبر :

بازدید : 211
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بین الملل

پربازدیدترین ها