چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 21 تیر 1402 ، 11 : 15

کد خبر :

پیام استاندار فارس به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی:

پرداخت مالیات؛ زمینه ساز برقراری رفاه و عدالت اجتماعی

دکتر ایمانیه: در دولت مردمی سیزدهم، تحقق نظام مالیاتی هوشمند و عادلانه از مهمترین برنامه های سند تحول آفرینی جهت مردمی سازی نظام مالیاتی بوده است که امیدوارم اجرای آن منجر به ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف میهن اسلامی گردد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس دکترمحمدهادی ایمانیه به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی پیامی بدین شرح صادر کرد:
"بسمه تعالی"
مالیات پایدارترین منبع تامین درآمد کشور و ضامن ایجاد اقتصاد سالم است که باید بتواند موجب برقراری رفاه و عدالت اجتماعی شده و دولت را در ارائه خدمات یاری کند.
مالیات و درآمدهای مالیاتی از بزرگترین ابزارهای دولت در اجرای سیاست های اقتصاد موفق و پویا است و کارکنان نظام مالیاتی که باید آنها را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی خواند، باید خدمت رسانی به مردم را وجهه همت خود قرار داده و برای تحقق نظام مالیاتی کارآمد بدون تبعیض و دور از سلایق شخصی که شالوده یک اقتصاد مقتدر و پیشرفته است از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.
در دولت مردمی سیزدهم، تحقق نظام مالیاتی هوشمند و عادلانه از مهمترین برنامه های سند تحول آفرینی جهت مردمی سازی نظام مالیاتی بوده است که امیدوارم اجرای آن منجر به ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم شریف میهن اسلامی گردد.
فرهنگ سازی پرداخت مالیات و اقناع سازی پرداخت کنندگان مالیات در چگونگی مصرف مالیات های پرداخت شده در ارتقاء جدی تعامل مالیات دهندگان و مالیات گیرندگان تاثیر فراوان دارد.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته مالیاتی، از تلاش های مدیریت و کارکنان اداره کل امور مالیاتی فارس در تحقق اهداف و برنامه های دولت تشکر و قدردانی نموده، از خداوند متعال توفیق ایشان را در کسب رضایتمندی مردم از طریق اجرای عدالت و انصاف خواستارم.
محمدهادی ایمانیه
استاندار فارس

چهارشنبه 21 تیر 1402 ، 11 : 15

کد خبر :

بازدید : 258
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها