چهارشنبه 13 تیر 1403    2024/7/3

چهارشنبه 21 تیر 1402 ، 17 : 12

کد خبر :

همزمان با سالروز حمله به مسجد گوهرشاد:

پیام استاندار فارس به مناسبت روز حجاب و عفاف

دکتر ایمانیه : امر به معروف و نهی از منکر عَمَلی، در خصوص واجب سیاسی و شرعی حجاب، رسالت تاریخی است که جز با همت عمومی و تلاش هنرمندانه و اتحاد همه کسانی که عُلقه‌ی دینی دارند، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه همزمان با ۲۱ تیرماه، سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضا خان و همچنین روز بزرگداشت حجاب و عفاف پیامی بدین شرح صادر کرد:
 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
امسال ۲۱ تیرماه، هشتاد و هشت سال از قیام مردم مشهد علیه مظاهر تمدن غربی و هتک حرمت اصول اسلامی می گذرد. اگر چه غرب، باورهای رفتاری مسلمانان را خلاف سیاست های استعماری خود دانسته و با احساس خطر نسبت به آن، در هر برهه ای تمام توانش را برای تیشه زدن به ریشه‌ی بنیادهای دینی به کار برده و هر روز به سبکی جدید و حیله مندانه حیا و عفاف را آماج تبلیغات زهرآگین قرار داده، لکن بانوان عفیف ما، متوجه عمق اهداف استثمارگرانه و جنسیت زده‌ی آن بوده و با اعتقاد پولادین در برابر هجمه ها ایستاده اند. 
لکن امروز زمان تلاش مضاعف در سنگر دفاع از ارزش هایی ست که هویت تاریخی ، دینی و ملی ما را رقم زده اند. 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای عفاف در واقعه گوهرشاد و تمام تاریخ تشیع، مجددا دستگاههای اجرایی و نظارتی را به برخورد قاطع با هنجارشکنان دارای عمد و برنامه در هنجارشکنی، در کنار پرهیز از فعالیت های غیر اصولی و شتابزده فرا می خوانم، از دستگاههای دولتی و حکومتی و ادارات می خواهم تا مطابق امر مقام معظم رهبری عمل به قانون را سرلوحه‌ی کار خویش قرار دهند. نهادهای دست اندرکار را به پیگیری مجدانه‌ی سازوکارهای تربیتی در جهت اصلاح امور توجه داده و از مردم دغدغه مند و متدین استان فارس می خواهم که امر به معروف و نهی از منکر عَمَلی در خصوص واجب سیاسی و شرعی حجاب را رسالت تاریخی خود بدانند که جز با همت عمومی و تلاش هنرمندانه و اتحاد همه کسانی که عُلقه‌ی دینی دارند، به سرمنزل مقصود نخواهیم رسید. 
محمد هادی ایمانیه
استاندار فارس

چهارشنبه 21 تیر 1402 ، 17 : 12

کد خبر :

بازدید : 224
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار استان ها

پربازدیدترین ها