سه شنبه 02 مرداد 1403    2024/7/23

چهارشنبه 21 تیر 1402 ، 15 : 10

کد خبر :

تهدید مقاومت :

عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی شدت خواهد یافت

گردان جنین (کتیبه جنین) وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین رژیم صهیونیستی را به گسترش عملیات علیه مواضع و نظامیان این رژیم تهدید کرد.

به گزارش سبحان، از خبرگزاری "سما" فلسطین، در بیانیه این گروه مقاومت آمده است: بار دیگر تأکید می‌کنیم که همچنان در طرح های زیادی داریم که دشمن [صهیونیستی] را غافلگیر خواهد کرد.

این گروه اعلام کرد: اقداماتی که صورت می گیرد ، تنها برخی از توانمندی است که ما در اختیار داریم.

سرایا القدس نظامیان صهیونیست و در رأس آنها بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به چالش کشید و اعلام کرد: ما با افشای تلفات ارتش شکست خورده صهیونیست‌ها در طول نبرد، سانسور نظامی آنها را به چالش می کشیم.

این بیانیه در پایان افزود: به نتانیاهو احمق و فرماندهان نادان صهیونیست می‌گوییم که ما با یاری خداوند متعاول و نیروهایمان منتظر شما هستیم تا بار دیگر شکست شما و قدرت بیشتر خود را نشان دهیم.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی‌شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آن‌ها گرفته است.


چهارشنبه 21 تیر 1402 ، 15 : 10

کد خبر :

بازدید : 226
• بزرگنمایی متن خبر


سرخط اخبار بین الملل

پربازدیدترین ها