کد مطلب : 41654 - تاريخ : یکشنبه 17 فروردین 1399 نسخه چاپی
رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز: آگاه‌سازی عمومی درباره کرونا مهم‌ترین وظیفه اداره ارتباطات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز است
رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عنوان کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با اقدام به آگاه‌سازی عموم مردم و تسهیل اطلاع‌رسانی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا همگام با دیگر بخش‌های شهرداری شیراز مردم را در گذر از بحران شیوع ویروس کرونا یاری می‌کند. به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، سید علیرضا دیهیمی در این رابطه به فعالیت‌های تبلیغاتی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در همکاری با روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری شیراز، اشاره کرد و گفت: با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی‌ به شهروندان، از زمان شیوع ویروس کرونا ۱۷۱ سازه تبلیغاتی پهن‌پیکر، متوسط و کوچک تبلیغاتی شهر بیش از یک هزار و ۸۷۵ متر بنر در زمینه اطلاع‌رسانی، یادآوری اصول بهداشتی در نحوه مواجهه با بیماری کرونا و نیز دعوت مردم به پیوستن به پویش در خانه بمانیم توسط شهرداری شیراز در سطح شهر نصب شده است. وی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان‌های مسئول نیز اقدامات پیشگیرانه‌ای در حوزه تبلیغات شهری انجام داده است، افزود: نصب ۲۸۸ متر بنر با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، چاپ و نصب ۶۹۳ متر بنر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اختصاص ۳۰۴ متر بنر در همکاری با کانون‌های تبلیغاتی از دیگر اقدامات این اداره بوده است. رییس اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خاطرنشان کرد: در مجموع، شهرداری شیراز ۱۷۱ سازه تبلیغاتی را به مسائل پیشگیرانه در زمان شیوع اختصاص داده است و ۳هزار و ۱۶۰ متر بنر نیز در کل در سطح شهر نصب کرده است. دیهیمی با تاکید بر اینکه تمامی برنامه‌های سازمان فرهنگی در راستای پیشگیری از کرونا از زمان شیوع این بیماری تغییر یافته است، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف اداره ارتباطات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز انتشار و انعکاس خبرها و اقدامات در زمینه تولید محتوای تخصصی در قالب بروشور، اینفوگرافی، پادکست، کلیپ و فیلم که با همت و تلاش حوزه های معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان انجام گرفته که به همت ستاد اجتماعی پیشگیری از کرونا و نیز با همکاری معاونت فرهنگی این سازمان تهیه شده است. وی توضیح داد: در حوزه تولید ویدیو کلیپ برای انتشار در فضای مجازی بیش از ۵۰ فیلم کوتاه و اثر پویانمایی یک تا پنج دقیقه‌ای با همکاری کادر پزشکی هنرمندان، ورزشکاران،فرهنگوران، شهروندان و چهره‌های شاخص شهری در قالب پویش در خانه بمانیم و نیز هشدار‌ها درباره عبور و مرور شهری و پیشگیری از ویروس کرونا ساخته شده است که در این ایام از شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته است.